Gå til innhold

problemer med asus 6600gt, trenger hjelp

Onkel Morris

Anbefalte innlegg

alt av video filer klikker når jeg kjører dem, helemaskina henger seg opp både mus og tastatur, når jeg forsøker å spille av en video fil. musikk å annet funker fjell trenger jeg andre drivere ? har forsøkt flere drivere, også de helt nye fra nvidia får likevel samme problem men om jeg avinstalerer alle driverene funker alt ok. vet dere hva problemet kan være ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan går det når du spiller? har du sjekka rammen din?

jeg testa ram og skjermkort for en kompis tidligere i høst, og sånne feil tyder på at det er noe som ikke er helt bra med skjermkortet.

5174283[/snapback]

hmm...ok, ram skal være ok. kan spille noen spill..age of empires 3 for eksempel..men kommer ikke innpå gta san andreas..det klikker foor jeg kommer til menyen...

Lenke til kommentar
Har du lydkort?

Hadde det samme problemet en gang. Det viste seg at lydkortet mitt ikke passet i pci slotten helt så maskinen hengte seg hver gang under spill og avspilling. Så jeg tok det ut og siden har den ikke hengt seg...

5174263[/snapback]

har ikke lydkort, saa det kan ikke vere problemet...hmm...fikk tips fra en kar om at det er direct x 9 som mangler...skal prove aa installere det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...