NozG Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Jeg var ikke helt sikker hvor jeg skulle putte denne.. ok.. det som skjedde med meg i dag, kom hjem fra skolen, skrudde på dataen, skjekket nyheter på nettet, begynte å spille litt warcraft. Jeg forsatte å spille en god stund helt til, jeg begynte å lagge noe heftig sykt. Har xp pro editon foresten. Jeg disconnectet til slutt. Jeg gikk inn igjen på warcraft for å spille mer, men jeg opplevde samme type lagg, og det var jeg som lagget 100%. Jeg restartet dataen, prøvde så på ny, men forsatt lag. Jeg ba noen av vennene mine skjekke om de opplevde lag, kanskje serveren for warcraft var ustabil, men det var ikke problemet. Det første jeg gjorde så var å skjekke internethastighetet på itavisen, den var helt fin (2mb chello). Jeg bare skiftet fra site til site for å skjekke hvor fort det gikk, gikk helt fint så hastigheten min var ikke problemet. Jeg ringte chello for hjelp, og de kom med konklusjonen at det var noe problemer på dataen min. Men hva er de problemene? Det jeg trodde først var problemet, var windows automatisk oppdatering, siden jeg så den oppdaterte når jeg for første gang fikk lagget. Jeg bare gikk inn på kontrollpanel, automatiske oppdateringen, og skiftet fra ¨automatisk¨ til ¨slå av automatiske oppdateringen. Oppdaterings ikonet gikk bort fra oppgavelinjen, og jeg trodde problemet var løst. Men lagget forsatte, forsatt, helt til nå, etter å ha prøvd flere ganger.. Hva kan være problemet? Endret 18. november 2005 av NozG Lenke til kommentar
NozG Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 høy ping liksom? 5174900[/snapback] Nei.. det er ikke så enkelt. har dritlav ping. har skjekket det. Husk, det er første gang det skjer med meg, har aldri lagget før. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 er det sånn at nettet "hopper" ut og inn som det selv vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå