k-orm Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Har problemer med windows XP. Programmer starter bare jeg fører musa over ikonet, nye sider kommer opp i IE. Sider i IE prøves å åpnes 20 ganger i sek. Linje skif skjer automatisk. osv Det hjelper litt på problemet å trykke ctrl knappen. Man slipper igjennom popups med å holde inne ctrl knappen. Noen som har hat det samme problemet? Hva kan gjøres ? [ Denne Melding var redigert av: k-orm på 2002-08-29 16:02 ] Lenke til kommentar
ilex Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 bruk opera istedet, og dens innebyggede popup blocker Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Henger ENTER-tastet din ? :=) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg har også problemer med popup-stopper.. PS 2.9 og Win2000 i mitt tilfelle. Men her i gården stopper den omtrent alle vinduer jeg prøver å åpne (iallfall ALT som har med IE å gjøre. Eneste som funker er å holde inne CTRL) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå