faust_ Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 http://www.virtual-hideout.net/cool_case/index07.shtml - sjuende fra toppen.. skulle ønske denne jævelen kunne bygge en til meg også! Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Hahaha....lenge siden jeg har sett den der..morsomt å se den igjen. Den jævelen som har bygget den heter Kai, og bor i Stavanger. Historien er ganske morsom da... Vi fant ut at vi måtte lage noe aldeles spektakulært, så det ble vannkjøling med peltier elementer som kjølte ned mineral oljen som all elektronikken er badet i. Det vi ikke tenkte på var hvis dette skulle lekke, og det gjorde det...på TG i fjor. ...som igjen fremkalte en KRAFTIG allergisk reaksjon på Kai etter at han hadde fått olje over hele seg. Det hele endte opp med at han ble så oppblåst at han så ut som Michelin-mannen i ca 14 dager:D:D:D Resultatene av kjølingen er derimot ikke noe å snakke om. 2x90W TEC fikk prosessoren og resten av systemet ned på 35C.... Duckman Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 LOL !!! :smile: Evig morsomt hehe, syk syk mann med noen groteske ideer som ikke ble AKKURAT som han håpet tror jeg :smile: Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Hehe, spørsmålet er nok hvorvidt noen av oss (dere) har lært av dette... :smile: Jeg for min del skulle gjerne hatt nermere informasjon om hvordan det hele ble bygget og satt opp.... :> Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Leita litt rundt på HWC og fant denne: http://discussions.hardwarecentral.com/For...TML/005791.html Det er litt info om kjøleren, men det er veldig oppstykket og delt.. Duckman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå