Gå til innhold

Brenne DVD-er; Undertekst, Tale...

nQffe

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor denne hører hjemme helt, men jeg skal i alle fall brenne ut et par filmer ( Harry Potter, for dere som lurte) som vanlige dvd-filmer. ( Kan allså vises på en DVD-spiller. Men jeg har bare med fransk undertekst. Og jeg vil gjerne ha det med Norsk undertekst og også kanskje norsk tale, går dette an når du skal brenne med meny og så videre... Og i så fall hvordan og hvor får mye lastet det ned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjøre oppmerksom på at piratkopiéring er forbudt. Nå vet ikke jeg om det er tilfeller her, men jeg sier klart ifra at jeg IKKE oppfordrer til det.

Om du har en film som ei videofil(f.eks. avi eller mpg) med undertekster, så er sannsynligvis tekstene en del av selve bildet. Du må i såfall legge på tekst selv. Et program som kan brukes til dette er Adobe Encore DVD(eller hva det nå heter). Om du skal bruke dette programmet, så må du nok kjøpe det. Og jeg tror ikke det er billig.

Lenke til kommentar

Stenges:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Dette gjelder også nedlasta filmer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...