sablabra Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Når jeg feks leser en post, også trykker jeg på quote, men så gidder jeg ikke å svare likevel, så går jeg videre for å svare på en ny post, men da er fortsatt quoten der. Det er ganke irriterende synes jeg, siden jeg plutselig quoter noen fra en helt annen post. Kan dere ikke fjerne det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Det kalles for multiquoting, og er en veldig nyttig funksjon. Bruk heller "reply" (), så slipper du problemet. Endret 18. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Det kalles for multiwuoting, og er en veldig flott funksjon. Bruk heller "reply" (), så slipper du problemet. 5173862[/snapback] Kult, reply hadde jeg aldri sett. Jeg er enig i at multiquoting er veldig praktisk hvis den bare holder seg til en topic, men det er bare irriterende når jeg går til en ny topic. Hvis jeg feks egentlig skulle quote noe i so4, men så går jeg over til hardware delen istedenfor, så blir det ganske irriterende å få med ting fra so4 i posten og da Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Men så må du jo også se fordelene. Du har sett noe bra i en tråd, og vil gjerne sitere det i en annen. I tillegg til selve teksten, kommer en snapback og hvem som har skrevet det, uten at du trenger å anstrenge deg Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hva er egentlig denne snapback saken? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Dette er snapback -pila: Den finner man vanligvis til høyre inne i Quoten. Så sant ingen har tatt den bort, endret på plasseringen, eller at den er quotet "manuelt". #Tekst som blir quotet og/eller sitert# 5123456[/snapback] Her ser du en quote. Her er "BB Coden" for denne quoten: [quote=#Nick#,**/**-**** : **:**] #Tekst som blir quotet og/eller sitert# [quote][right][snapback]5123456[/snapback][/right][/quote] Teksten right indikerer at noe skal i høyre hjørne av quoten. Man kan bytte ut dette med center og left Snapback forteller hva som skal komme, nemlig snapback pila. Etter dette følger tallet til innlegget du skal linke til, hvert innlegg på forumet har sitt unike "referansenummer". PS: Dette referansenummeret er det samme hele tiden, og når et innlegg da blir slettet tar ikke noen andre innlegg over den plassen. Og siden det er nesten 80000 slettede innlegg på dette forumet, kan man for eksempel ikke vi vanlige brukere finne ut hvem som har per dags dato innlegg nummer 4 999 999 sortert etter dato og tid. Bare hvem som hadde innlegg 4 999 999 innlegg sortert etter dato og tid, medregnet de 80 000 slettede innleggene. Helt til slutt må du avslutte alle taggene. Oppsummering:En pil som linker deg til den opprinnelige posten! TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg