tigergutten Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei folkens, jeg forsøker å lage et dokument i Excel hvor jeg kan registrere min dvd-samling. Jeg ønsker å lage 3 kolonner i dette dokumentet; "Tittel", "antall" og "utlånt". Poenget er at jeg skal kunne taste inn et film-navn på min nye film, og den vil sorteres inn i dokumentet automatisk. En søkefunksjon hadde også vært fint, men er ikke så viktig. Noen som kan hjelpe meg? Hadde blitt veldig takknemlig Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du kunne nok saktens fått dette til i Excel, men Access er det officeprogrammet du helst vil bruke... Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvorfor ikke bare bruke f.eks. DVD Profiler? Funker fett. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Du kunne nok saktens fått dette til i Excel, men Access er det officeprogrammet du helst vil bruke... 5174505[/snapback] Etter litt prøving ser det ut til at jeg får det til i Access, tusen takk for tips. Hvorfor ikke bare bruke f.eks. DVD Profiler? Funker fett. 5174593[/snapback] I know, men vil ha det så simpelt så mulig.. men takk for tips --------- Noen som har laget noe lignende de kan dele?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå