Gå til innhold

Generelt om Xbox 360

LarZen

Anbefalte innlegg

hehe... da er det uten tvil umulig for at det jeg sier er sant da vel?

de sa det uten at jeg spurte om antall engang... jeg skal hvertfall være der tidlig! de guttene jeg snakka med er folk som ikke er så veldig mye eldre enn mæ sjæl

5203666[/snapback]

Tror at de kanskje (understreker kanskje) slang mere med leppa enn de egentlig skulle - eller hadde ryggdekning for. Var innom Elkjøp i går på Vinterbro, og de ville ikke si hverken hvor mange de fikk inn eller hva prisen skulle bli. De sa de ikke visste det helt sikkert ennå - hvilket kan bety at de faktisk ikke veit det sikkert og derfor ikke sier noe -eller at de har en politikk nå i dagene før om å holde det hemmlig for publikum/konkurrenter. Åkke som - jeg synes det nå en uke før lansering er merkelig stille fra den kanten...

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sinnsykt bra :D :D

<3 Elkjøp <3

hmm... skal jeg ta core, så får jeg råd til maskinen, to spill og minnekort for ca 3400,- eller kjøpe premium? hmm... :hmm:

kan jeg forresten lagre på hden som følger med premium? for da blir det jo bare 400 spenn mer for den ca og da tror jeg bare jeg sier føkk it og tar premium pakka jeg ass... :D :D

har dere tenkt å kjøpe play n charge kit eller? det er vel det enkleste... man kan jo alltids kjøpe en stor pakke med AA batterier og eller bruke en vanlig batteri lader og oppladbare AA's...

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hvis den koster så lite så blir det en Premium pakke på meg, en trådløs kontroller og hvertfall et spill. :green: Hvilket spill bør jeg kjøpe? Klarer ikke å bestemme meg.

Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe quake 4. Men tviler bare mer å mer, tror jeg bare skal kjøpe konsollen nå, også spille xbox spillene mine på den intill videre.

Har ikke noen spesiell interesse for noen av de spillene som kommer ved release. Satser på å møte opp når elkjøp åpner, tror ikke køen blir så lang at jeg trenger å sove utenfor butikken :p

Lenke til kommentar
Hvis det blir rundt 2000,- for core på elkjøp så er det store sjanser for at jeg tar turen ned og...noen som vet når elkjøp har tenkt å gå ut med prisene i ei reklameblekke? (sånn at det er 100% sikkert med disse prisene)

5205004[/snapback]

Snakket med en jeg kjenner som jobber der, prisen er som dere sier, litt i underkant av 3k, og det kommer ut en DM før den 2. des.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

var hvertfall den prisen jeg fikk bekreftet av en venn som jobber på elkjøp. velger å stole på at han har blitt opplyst om rett pris

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...