Gå til innhold

Generelt om Xbox 360

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har et lite dilemma her, jeg er ganske så fristet til å kjøpe en x360 hvis den blir så billig som det står her, men samtidig leker jeg med tanken på å bygge ny pc, for det er mange spill jeg er interesert i nå på pc.. samtidig så er det billigere for x360, men den har ikke akkurat så mange interesante spill nå heller.... hmm.. hva skal jeg gjøre? :hmm:

Lenke til kommentar

Var å snakket med Elkjøp her i byen nå og spurte litt om 360. Var ikke mye de ville si, samtidig som de ikke visste så mye heller...

Jeg har en forhåndsbestilling hos MPX som jeg garantert ikke får før minst en uke etter lanseringen. Derfor tror jeg heller at jeg skal avbestille den og heller stille meg utenfor Elkjøp på lanseringsdagen og prøve å stikke av med en fullversjon der med noen spill.

Lenke til kommentar
Var å snakket med Elkjøp her i byen nå og spurte litt om 360. Var ikke mye de ville si, samtidig som de ikke visste så mye heller...

Jeg har en forhåndsbestilling hos MPX som jeg garantert ikke får før minst en uke etter lanseringen. Derfor tror jeg heller at jeg skal avbestille den og heller stille meg utenfor Elkjøp på lanseringsdagen og prøve å stikke av med en fullversjon der med noen spill.

5201807[/snapback]

jeg synes du burde hode deg til forhånsbestillingen din... Du er garantert boxen, ikke lag køene ved elkjøp større... ;)

Lenke til kommentar
jeg synes du burde hode deg til forhånsbestillingen din... Du er garantert boxen, ikke lag køene ved elkjøp større... ;)

5201858[/snapback]

Tror nok ikke det blir særlig lang kø her du... ;) Dessuten gidder jeg ikke vente over en uke på en bestilling jeg gjorde for å få den på lanseringsdatoen...

Lenke til kommentar

vel, han må gjerne komme, men da kun som moralsk support! legg visa'n igjen hjemme er du snill:)

Var btw på Elkjøp i dag for å se på vidunderet(første gang på år og dag ble faktisk spurt om jeg trengte hjelp av en ung og hyggelig mann ved Carl Berner...)

Det var Kameo som stod på, og fikk vel egentlig bare bekrefta det jeg har trodd lenge, dette spillet er ikke for meg.

Hadde håpet på at PGR3 var tigjengelig for spilling, men nei..

Lenke til kommentar

Var på elkjøp i dag. Spurte om prisene og sånt, alt de sa var at de har som prinsipp å ta expert bakfra når det gjelder prisen. "Klart vi skal det, vi skal knuse dem." "Expert ligger jo på 3300kr for den beste versjonen, hva tror dere kommer til å legge dere på da?" "Har ikke blitt bestemt noe sånt enda, men vi regner med å legge oss en hundrelapp under"

Sist gang jeg var der sa de at: Vi er villige til å tape på selge 360 hvis vi vinner kunder til spillene.

Liker holdningen dems :D Minner meg om microsoft, de taper jo på å selge 360'n men tjener det inn igjen på spillene. Husker ikke hvor mye de tapte totalt for xbox 1 jeg - men det var flerfoldige millioner dollar hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Var på elkjøp i dag. Spurte om prisene og sånt, alt de sa var at de har som prinsipp å ta expert bakfra når det gjelder prisen. "Klart vi skal det, vi skal knuse dem." "Expert ligger jo på 3300kr for den beste versjonen, hva tror dere kommer til å legge dere på da?" "Har ikke blitt bestemt noe sånt enda, men vi regner med å legge oss en hundrelapp under"

Sist gang jeg var der sa de at: Vi er villige til å tape på selge 360 hvis vi vinner kunder til spillene.

Liker holdningen dems :D Minner meg om microsoft, de taper jo på å selge 360'n men tjener det inn igjen på spillene. Husker ikke hvor mye de tapte totalt for xbox 1 jeg - men det var flerfoldige millioner dollar hvis jeg ikke tar feil.

5202162[/snapback]

De taper over 800kr pr konsoll de selger, de regner ikke med å tjene noe spess med penger på selve konsollen før uti 2007... Men men, det er i spill og tilbehør pengene ligger!! :yes:

Lenke til kommentar
Det var Kameo som stod på, og fikk vel egentlig bare bekrefta det jeg har trodd lenge, dette spillet er ikke for meg.

Hadde håpet på at PGR3 var tigjengelig for spilling, men nei..

5201916[/snapback]

Ohh.. Kameo, hvor jeg gleder meg til å spille det :) Neste helg må jeg ha 360 og det spillet!

Lenke til kommentar

Hvordan kan de tjene ved en senere anledning når det eneste valget de har er å gå ned i pris? Billigere hardware? Leste at de tapte 127 dollar på xboxscene. Legg til 25kr så har du det ;)

EDIT: Og jeg bare MÅ ha PGR3! + Advanced Scart AV Cable (RGB :D)

Jeg begynner å bli redd en god del folk kommer til å ha samme frykt som meg, så de kommer til å stille seg i kø før det begynner. DET MÅ JEG OG! ARGH. Til hamar kommer det 30 stk av premium

Endret av magenuss
Lenke til kommentar

Elkjøp må da snart legge ut et tilbud på boksen i avis eller sånt, kan vel ikke være slik at tilbudet plutselig "er der" fredag 02. desember?

Har en forhåndsbestilling liggende på spiderman i Bergen, men viss 2895,- er sant, kan noen andre godt få den av meg :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan de tjene ved en senere anledning når det eneste valget de har er å gå ned i pris? Billigere hardware? Leste at de tapte 127 dollar på xboxscene. Legg til 25kr så har du det ;)

Jeg begynner å bli redd en god del folk kommer til å ha samme frykt som meg, så de kommer til å stille seg i kø før det begynner. DET MÅ JEG OG! ARGH. Til hamar kommer det 30 stk av premium

5202286[/snapback]

De kommer aldri til å tjene på konsollene nei, de tjente aldri penger på xbox 1 heller. Dette gjelder også de andre konsollene, ikke bare Microsoft.

Lenke til kommentar

5202286[/snapback]

hvor fant du ut hvor mange som kommer til hamar? det er elkjøp hamar som får 30stk eller? bor i hamar jeg og..

Lenke til kommentar
De kommer aldri til å tjene på konsollene nei, de tjente aldri penger på xbox 1 heller. Dette gjelder også de andre konsollene, ikke bare Microsoft.

5202467[/snapback]

Nintendo tjente godt på GC. Ikke ved lansering, men etter noen måneder. De var de eneste som klarte det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...