Gå til innhold

Generelt om Xbox 360


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har en annen fugl kvitret om at Premium-pakken kommer til å koste under 3000.-. Så dette lover godt :) Begge oppga samme pris (2895,-) og hvor de hadde fått vite det ifra.

 

(Nøkkelord: brev fra øverste hold i kjeden).

 

På grunn av kampanjen, har ingen lov til å holde av, til og med ikke ansatte (om dette blir praktisert er en annen sak). De får heller ikke kjøpe den til personalpris (skulle jo bare mangle i og med at prisen allerede er under innkjøpsprisen).

5200550[/snapback]

 

Dette er faktisk genialt. Tenk på alle som har satt av penger i ca. et halvt år, la oss si 4500,- Når du står i butiikken og ser at konsollen koster 2999,- og ikke 3500, vil du da si: Nei der sparte jeg 500,- som jeg kan bruke på julepynt....... Neeeei det vil du ikke. Du kommer til å bruke de sparte 500,- på et ekstra spill, og spill tjener jo Elkjøp penger på. Uansett kommer vi alle til å bruke det samme beløpet, det som er viktig for Elkjøp er hva vi bruker dem på.

Lenke til kommentar
Dette er faktisk genialt. Tenk på alle som har satt av penger i ca. et halvt år, la oss si 4500,- Når du står i butiikken og ser at konsollen koster 2999,- og ikke 3500, vil du da si: Nei der sparte jeg 500,- som jeg kan bruke på julepynt....... Neeeei det vil du ikke. Du kommer til å bruke de sparte 500,- på et ekstra spill, og spill tjener jo Elkjøp penger på. Uansett kommer vi alle til å bruke det samme beløpet, det som er viktig for Elkjøp er hva vi bruker dem på.

5200604[/snapback]

 

NEMLIG! :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå har en annen fugl kvitret om at Premium-pakken kommer til å koste under 3000.-. Så dette lover godt :) Begge oppga samme pris (2895,-) og hvor de hadde fått vite det ifra.

 

(Nøkkelord: brev fra øverste hold i kjeden).

 

På grunn av kampanjen, har ingen lov til å holde av, til og med ikke ansatte (om dette blir praktisert er en annen sak). De får heller ikke kjøpe den til personalpris (skulle jo bare mangle i og med at prisen allerede er under innkjøpsprisen).

 

Nå er det bare å håpe på at dette er sant.... :)

5200550[/snapback]

 

hadde vært jevlig najs isåfall :D

Lenke til kommentar
Nå har en annen fugl kvitret om at Premium-pakken kommer til å koste under 3000.-. Så dette lover godt :) Begge oppga samme pris (2895,-) og hvor de hadde fått vite det ifra.

 

(Nøkkelord: brev fra øverste hold i kjeden).

 

På grunn av kampanjen, har ingen lov til å holde av, til og med ikke ansatte (om dette blir praktisert er en annen sak). De får heller ikke kjøpe den til personalpris (skulle jo bare mangle i og med at prisen allerede er under innkjøpsprisen).

 

Nå er det bare å håpe på at dette er sant.... :)

5200550[/snapback]

 

hvis det blir sånn så skal jeg jaggu kjøpe meg TRE spill istedet for 2. Eller en xtra kontroller eller noe snacks. :love::love::love:

Lenke til kommentar

har dere lest den her da :

 

 

http://www.digi.no/php/art.php?id=281272

 

 

"Gylvik forteller at det er transporten som er det store problemet. Vanligvis sendes slike maskiner med skip, men da tar transporten mellom seks og åtte uker. For å rekke lansering må derfor Microsoft leie inn så mange transportfly de kan få tak i.

"

 

"Vi får omtrent 20 000 hvis alt klaffer med transport, men jeg tror vi er nærmere 10 000 enn 20 000 ved lansering"

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Litt off-topic: Noen som vet med sikkerhet vet om de tar kredittkort med Visa i elkjøp-butikkene?  :whistle: (Vet at jeg kunne ringt og hørt selv, men telefonen ligger for langt unna akkurat nå :p)

5201159[/snapback]

 

Jeg vet ikke helt. Tror dere de tar kontanter? Kunne du ringt og spørt om det for meg?

 

 

:!:

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt. Tror dere de tar kontanter? Kunne du ringt og spørt om det for meg?

 

 

:!:

5201195[/snapback]

 

Regner med at de tar Visa, men man kan aldri være helt sikker. Derfor stilte jeg dette "dumme" spørsmålet. Lærer så lenge en lever :)

 

Det er ikke en selfølge at alle butikker tar Visa/MasterCard eller kredittkort. Noen steder tar de kun BankAksept. Eller bare MasterCard i tillegg til BankAksept.

 

(At en betaler med Visa betyr ikke nødvendigvis at du betaler kontant, men det regner jeg med at du visste...)

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...