Gå til innhold

Generelt om Xbox 360

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på en ting, det går vel ikke an å ringe å be dem holde av en til litt utpå dagen? :p

5198797[/snapback]

hahaah ! Det har jeg allerede prøvd på. De svarer ikke på mail, har sendt dem to ganger. Virker som de holder kortene EKSTREMT tett når det gjelder Xbox 360. Fikk ikke vite hvor mange eller hva prisen kommer til å ligge på. Merkelig av Elkjøp. Har aldri opplved at de har vært så hemmelige før.

Kanskje de kommer med en STOR overraskelse. Hvem vet.

Lenke til kommentar
Du har nok hørt feil.

5198796[/snapback]

Jaok! ;)

Angående det å holde av, dette er visst ikke mulig i noen av Elkjøp butikkene. Tror dette er bestemt høyre opp i i ledelsen. Hvertfall i forhold til kampanjen, så er det ikke mulig å holde av (i følge kilden min).

Lenke til kommentar
skjønner  på en måte at de ikke vil gjøre det for hvis de får inn få maskiner og alle er holdt av blir det litt dumt at det ikke er noen tilgjengelige for folk som drar innom butikken for å kjøpe en.

5199088[/snapback]

Enig det. Da blir det mulig for vanlige folk, og folk som tar seg fri fra jobben, ehm...kremt, å få tak i en..

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Må nokk skulke den dagen der ser det ut til.... Faen, jeg har nokk fravær som det er!

Jeg tror faktisk XBox360-kø er gyldig fraværsgrunn som ikke skal føres på vitnemålet i norsk skole.

Jeg er lærer og ville aldri ført fravær på noe slikt.

5199373[/snapback]

Vel det må isåfall være det dummeste utsagnet jeg har hørt fra en lærer noen sinne. Du kødder nå ikkesant ?

Lenke til kommentar
Må nokk skulke den dagen der ser det ut til.... Faen, jeg har nokk fravær som det er!

Jeg tror faktisk XBox360-kø er gyldig fraværsgrunn som ikke skal føres på vitnemålet i norsk skole.

5199373[/snapback]

nei, det skulle tatt seg ut! :)

Lenke til kommentar

5199373[/snapback]

Vel det må isåfall være det dummeste utsagnet jeg har hørt fra en lærer noen sinne. Du kødder nå ikkesant ?

5199407[/snapback]

Hvorfor skal han kødde? Det handler om å være fleksibel. Det som er viktig er at han da også er fleksibel på ting som ikke interesserer ham personlig.

Lenke til kommentar
Kanskje den store overraskelsen er at de får inn jævla få konsoller og de som jobber der sikrer seg den først ? :D

Hehe. Håper ikke det da.

Dr.Peedee

5198848[/snapback]

De som jobber i elkjøp får ikke lov å kjøpe x360 de første dagene - dette kommer fra en kompis av meg som jobber der.

5199373[/snapback]

hahaha, genialt utsagn; meeen, så heldige er vi nok ikke :thumbdown:

Har allerede snakka med sjefen min. Har fått 2 timer fri til xbox360 innkjøp :w00t:

Lenke til kommentar
Ingen storming her takk. Dere som har forhåndsbestilt venter. Det er å vise god lagånd. :)

5198266[/snapback]

Nei vil da ikke si det.. Vi stiller alle likt.. At noen har helgardert seg, og vil til butikken for å være sikre er jo ikke noe galt.. U kunne jo ha gjort det du og :tease:

(men regner med at innlegget var halvveis kødd da.. :))

5198440[/snapback]

jo det er like galt som de i usa som kjøper 18 og selger 17. eller de som stiller seg i kø for å selge plassen. eller han som kjøper seg gadgets for å knuse de foran andre. snakker om egosime her! sitt og vent på postpakkene dere, dere som trodde dere skulle få før alle oss andre!

Lenke til kommentar

ja alle vet jo at veiledende er dyreste. de fleste går jo under, i hvertfall elkjøp. og de som forhåndsbestillte på nett til veiledende for å sikre seg en først får bare tåle å betale litt mer. sånn er det å være tidlig ute. prisen for å forhåndsbestille var veiledende! :D

Lenke til kommentar

Nå har en annen fugl kvitret om at Premium-pakken kommer til å koste under 3000.-. Så dette lover godt :) Begge oppga samme pris (2895,-) og hvor de hadde fått vite det ifra.

(Nøkkelord: brev fra øverste hold i kjeden).

På grunn av kampanjen, har ingen lov til å holde av, til og med ikke ansatte (om dette blir praktisert er en annen sak). De får heller ikke kjøpe den til personalpris (skulle jo bare mangle i og med at prisen allerede er under innkjøpsprisen).

Nå er det bare å håpe på at dette er sant.... :)

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...