trondtrond Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Tror rett og slett jeg ikke orker disse forumene når jeg får meg min X360 5234344[/snapback] nei, tviler selv jeg! sjekker nok innom et par ganger for å se deres opplevelser med boxen og poste mine egne, men utover det.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Og der rundet vi 40 sider:D Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Vel, dette er veldig offtopic, men jeg tror det er noe i det dere sier. Jeg slutta helt å være på AVforum så raskt jeg skaffet meg HDTV, og jeg trooor nok min korte periode her avsluttes så fort albuekrigen på spiderman er over - i morgen (!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hvis jeg ikke får tak i en 360 på Elkjøp på fredag skylder jeg på denne tråden! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Et interresant tema - hørte at spiderman og en annen butikk har fått inn veldig få Premium pakker, og mange core. Hva hvis det er det eneste dere får tak i, kommer dere til å bite i det sure eple, og kjøpe det man trenger ekstra? Hørte man kan kjøpe harddisk til innkjøpspris på spiderman for kompansasjon hvis man har forhåndsbestillt premium. Tar man med det i regnestykket sitter man igjen med ca 4-500 for alt i premium, med en trådet kontroller istedetfor en trådløs en. Fungerer jo nesten.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Nødt til å be dere diskutere mer on topic nå, og ikke så mye om hvor stor tråden er og hvilken side dere er på : Håper på forståelse for dette. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) vet med 100 % sikkerhet at det kommer 80stk 360 på lørenskog. + at de tar inn over 30 core versjoner.. Dette har jeg fra at jeg ringte og spurte. 5233501[/snapback] Som jeg skrev tidligere i denne tråden (mange, mange sider siden) får elkjøp sandvika inn 110 stk xbox 360. Dette var og ER bekreftet fra Microsoft! Som RRhoads nå har fått bekreftet er det det samme antallet som blir sendt elkjøp lørenskog. DE SOM MØTER OPP KL. 10 ER GARANTERT MASKIN! Jeg tror folk kan slappe av.. Som mange før har påpekt; Det er bare folk som oss som kommer til å møte opp tidlig! Og vi er ikke så mange i dette landet.. 5233597[/snapback] Hehe, hvordan kan Microsoft bekrefte dette, microsoft har kun gitt konsollene til elkjøps hovedlager i sverige. Men det stemmer ja, 110 inkl 30 core på lørenskog og sandvika, som er de største butikkene. Vil gjette at resten av butikkene får endel mindre, naturlig nok. 5233726[/snapback] Hehe.. godt poeng det.. Men det endrer forøvrig lite i og med at det riktige antallet jo er 110. Så omformulert; MS har bekreftet antall maskiner til elkjøp, hvilket direkte betyr 110 stk. til sandvika! ikke lenge igjen nå.. Endret 1. desember 2005 av MasterShake Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 ..og jeg som fortsatt er i tvil om jeg skal kjøpe!! ..hmm.. klarer ennå ikke å bestemme meg! .. Skulle ønske jeg kunne få et objektivt svar her, men det virker som de fleste her inne ville ha solgt søstra si for en Xbox! ..men, folkens; Hvilke titler kommer? Er som nevnt før (men som ingen av dere husker allikevel) mest glad i plattform-lignende spill (Mario & Banjo & Zelda, osv), samt SplinterCell ..jeg ønsker ikke "tekken"-spill, eller sportspill, eller FPS-lignende spill ... er jeg kravstor nå? hmm.. anyway.. hva kommer? Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Fikk mail fra gamezone i går, de har sendt pakka med xboxen woho, men kanskje jeg stikker innom elkjøp å skaffer en billigere å selger på qxl til inkjøpspris. Btw as of now, er pakka på sentralen i kristiansand. Regner med den er godt på vei hit til oslo i løpe av dagen, så jeg har den nok på fredagen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hehe, noen prøver seg en eBay på QXL med å selge en Xbox 360 Premium for 15000 KJØP NÅ-pris Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 drøyt. hvis den blir fort utsolgt hadde det ikke forundret meg om noen faktisk gir det for den og.... back on track, noen som vet om noen som driver med utleie av spill og har tenkt å leie ut x360 spill? hadde vært veldig praktisk... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 drøyt. hvis den blir fort utsolgt hadde det ikke forundret meg om noen faktisk gir det for den og.... back on track, noen som vet om noen som driver med utleie av spill og har tenkt å leie ut x360 spill? hadde vært veldig praktisk... 5235013[/snapback] mhm, men det er lov å prøve seg ..en på Finn.no prøver å få solgt en brukt Xbox 360..hvor i all verden han har fått den vet jeg ikke..muligens debugger.. ..anyways.. BlockBuster på Skøyen leide/leier ut Xbox spill..muligens de kommer til å leie ut Xbox 360 spill også?! Tror det er marked for det men det som er kjipt er at disse mediumene de er på blir lett ødelagt. Jeg har ihvertfall opplevd dårlige DVD filmer jeg har leid. Å ha en Xbox360 utleie på nett alá Film24 hadde vært genialt..hehe, hadde levert ferdigrundet spill Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) ..men, folkens; Hvilke titler kommer? Er som nevnt før (men som ingen av dere husker allikevel) mest glad i plattform-lignende spill (Mario & Banjo & Zelda, osv), samt SplinterCell ..jeg ønsker ikke "tekken"-spill, eller sportspill, eller FPS-lignende spill ... er jeg kravstor nå? hmm.. anyway.. hva kommer? 5234904[/snapback] Det kommer nytt splinter cell til våren da, i mellomtiden kan du kose deg med kameo, King Kong har også fått bra terningkast, (dette er vel fps men jeg ser for meg en bra story)... Endret 1. desember 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 ..men, folkens; Hvilke titler kommer? Er som nevnt før (men som ingen av dere husker allikevel) mest glad i plattform-lignende spill (Mario & Banjo & Zelda, osv), samt SplinterCell ..jeg ønsker ikke "tekken"-spill, eller sportspill, eller FPS-lignende spill ... er jeg kravstor nå? hmm.. anyway.. hva kommer? 5234904[/snapback] Det kommer nytt splinter cell til våren da, i mellomtiden kan du kose deg med kameo, King Kong har også fått bra terningkast, (dette er vel fps men jeg ser for meg en bra story)... 5235035[/snapback] Ikke det at jeg har noe i mot FSP-spill, generelt.. For det liker jeg egentlig.. Det er bare at de vil jeg ha på PC'n! ..er ikke så flink med en kontroller mot for musa.. Men Kameo er det spillet jeg ABSOLUTT skal ha.. det tror jeg blir bra! .. har det ikke vært for det spillet, så har jeg ikke kjøpt i hele tatt, tror jeg.. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 ..men, folkens; Hvilke titler kommer? Er som nevnt før (men som ingen av dere husker allikevel) mest glad i plattform-lignende spill (Mario & Banjo & Zelda, osv), samt SplinterCell ..jeg ønsker ikke "tekken"-spill, eller sportspill, eller FPS-lignende spill ... er jeg kravstor nå? hmm.. anyway.. hva kommer? 5234904[/snapback] Det kommer nytt splinter cell til våren da, i mellomtiden kan du kose deg med kameo, King Kong har også fått bra terningkast, (dette er vel fps men jeg ser for meg en bra story)... 5235035[/snapback] Ikke det at jeg har noe i mot FSP-spill, generelt.. For det liker jeg egentlig.. Det er bare at de vil jeg ha på PC'n! ..er ikke så flink med en kontroller mot for musa.. Men Kameo er det spillet jeg ABSOLUTT skal ha.. det tror jeg blir bra! .. har det ikke vært for det spillet, så har jeg ikke kjøpt i hele tatt, tror jeg.. 5235043[/snapback] kjøp den da, det kommer garantert flere bedre spill... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ja nå er det bare noen få timer igjen til release, og noen ekstra timer til elkjøp åpner, tenker altså på imorgen jeg gleder meg enda mer nå skjenner jeg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ja nå er det bare noen få timer igjen til release, og noen ekstra timer til elkjøp åpner, tenker altså på imorgen jeg gleder meg enda mer nå skjenner jeg. VELDIG dårlig formulert settning "Ja, nå.." og så "tenkte altså på imorgen" ..ble egentlig littt sur, leste fort at du skrev nå og begynte å tvile på om det var Torsdag eller Fredag..kaldsvette..pheww! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) OfT:er det også noen som synes det er rart king kong koster 599 til xbox og 549 til xbox360? OnT: Hadde vært digg om elkjøp hadde nattåpent, men på en annen side blir jo køen større da... EDIT: Skrivefeil Endret 1. desember 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) OfT:er det også noen som synes det er rart king kong koster 549 til xboxog 599 til xbox360? Vel, usikker på hva du mener er rart. At King Kong koster 50-lapp mer til en nyere konsoll? Er jo i grunn det samme spillet med marginal programmeringsendringer. Uansett hvilken konsoll et spill blir gitt ut til, vil utsalgsprisen bli den pris. Er ikke høyere produksjonskostnader på utviklingen av Xbox og Xbox360 spill.. Endret 1. desember 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) sorry... det var motsatt... den koster en 50 lapp mer på xbox.... skal endre det jeg... EDIT: post 800 wohoo Endret 1. desember 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg