Gå til innhold

Generelt om Xbox 360


LarZen

Anbefalte innlegg

Enig. Dere får holde dere til forhåndsbestillingen deres!

5195552[/snapback]

Moahaha.

 

Men jeg tror igrunn ikke det blir noen grunn til panikk her i Norge. Elkjøp og Expert er giganter, og Microsoft prioriterer nok disse veldig veldig mye mer enn f.eks komplett, gamezone, digistore og andre småbutikker.

 

Jeg tror de fleste kan spasere rolig inn klokka 10 den andre desember på sin lokale Elkjøp/Lefdal/Expert-butikk og liste seg stille bort til kassa og punge ut, uten noen angst for å bli overfalt av fanboys.

 

Det rekker nok ikke til alle, men er bare å stille opp ved åpningstider det, så er du bortimot sikra en konsoll, det er så mange av disse butikkene rundtomkring, opptil flere i samme byene, og det blir neppe noe problem for de som virkelig har lyst på en å få en. Bare ikke være så lat å sove lengre enn til klokka 10 så ordner det seg.

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Med fare for å spre et falske rykte og opptøystilstander hvis rykte viser å være feil, men jeg har hørt fra en mer eller mindre sikker kilde at Elkjøp kommer til å ha en utrolig bra kamapnjepris på Premium-pakka.

 

 

...det er visst snakk om under 3000.-

 

:D

5197609[/snapback]

Du tuller nå vel!? Hvis ikke så kommer jeg nok ikke på skolen på fredag :wow:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg tuller ikke, men det kan jo hende kilden min tuller (noe jeg tror personen ikke gjør)...tiden vil vise...

5197750[/snapback]

Hehe, får vel håpe at han ikke tuller da. Men når det er et slikt tilbud så stormer vel alle dit for å kjøpe den kanskje... :hmm:

Lenke til kommentar
Hehe, får vel håpe at han ikke tuller da. Men når det er et slikt tilbud så stormer vel alle dit for å kjøpe den kanskje... :hmm:

5197776[/snapback]

 

_Jeg_ skal hvertfall "storme" dit :)

 

 

Hmm...er det andre som ser for seg et lite kaos? Alle som har forhåndsbestilt løper til Elkjøp først for å sjekke prisen og kjøper der istede om det er billigere.

 

Når jeg tenker meg om, så skulle jeg holdt det "rykte" for meg selv :whistle:

 

...men hvis det er sant, så er det nok mange elkjøp-medarbeidere som vet det fra før...

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Jeg tuller ikke, men det kan jo hende kilden min tuller (noe jeg tror personen ikke gjør)...tiden vil vise...

5197750[/snapback]

Hehe, får vel håpe at han ikke tuller da. Men når det er et slikt tilbud så stormer vel alle dit for å kjøpe den kanskje... :hmm:

5197776[/snapback]

 

Ja, helt til de 20 maskinene er rivet vekk etter 10 minutter... tro meg, det blir kaos!

Lenke til kommentar
Ingen storming her takk. Dere som har forhåndsbestilt venter. Det er å vise god lagånd. :)

 

Under 3k.......hadde en miniorgasme der ja.....

5198266[/snapback]

 

//offtopic

 

Definer "miniorgasme" :D

 

//ontopic

 

Faen jeg skal til syden den 17.des, det ble bestemmt for et år siden lenge før jeg i hele tatt tenkte på xbox 360. Får vel bare begrense penge forbruket der nede (skal ned med 12 kompiser, yeah right :p ). Eller jeg kan se etter en billig kopi lr.no, xboks 360 made in usbekistan :thumbup:

Lenke til kommentar
Ingen storming her takk. Dere som har forhåndsbestilt venter. Det er å vise god lagånd. :)

 

5198266[/snapback]

 

 

Nei vil da ikke si det.. Vi stiller alle likt.. At noen har helgardert seg, og vil til butikken for å være sikre er jo ikke noe galt.. U kunne jo ha gjort det du og :tease:

 

(men regner med at innlegget var halvveis kødd da.. :))

Lenke til kommentar
Jeg tror (og håper) at om man virkelig går inn for det klarer man skaffe en konsoll på fredag..

 

* Uten sovepose eller enorme køer

5198509[/snapback]

 

 

Jupp, det tror jeg også !. Klarer liksom ikke se det for meg at det er lange køer på morningen ved elkjøp ! Star Wars idioter og Ringenes Herre folk ved Colloseum er jo greit ,men køer ved elkjøp nei !

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
...kanskje jeg er gal, men jeg kommer nok til være på elkjøp omtrent en halvtime før det åpner den 2. desember :p

5198650[/snapback]

 

hehe, like greit det egentlig. Men jeg (tror) ikke du behøver ! Forresten hvilken Elkjøp skal du kjøpe den på ? Jeg skal prøve Sandvika =)

 

EDIT: Hva med Smartclub, Expert, Lefdal osv ?? Ingen som har tenkt på de da..

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

I dag så ble demo-stasjonen satt opp på Elkjøp Carl Berner =)

 

Var bare demoer foreløpig. Spillbare demoer av:

-Kameo

-King kong (syyyyk grafikk)

-COD2

 

Meget imponert over King Kong. Grafikken var noe av det beste jeg har sett samtidig som det var helt rått å banke t-rex med en mega-diger gorilla =)

Lenke til kommentar
...kanskje jeg er gal, men jeg kommer nok til være på elkjøp omtrent en halvtime før det åpner den 2. desember :p

5198650[/snapback]

Da er vi flere som er gal ;)

Må nokk skulke den dagen der ser det ut til.... Faen, jeg har nokk fravær som det er!

Tror jeg skal få noen andre til å gjøre det for meg, noen med mindre fravær :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...