Gå til innhold

Generelt om Xbox 360

LarZen

Anbefalte innlegg

Endel flatskjermer jeg har sikklet på har detti så mye som 6000,- på 6mnd. Så jeg regner med at til neste sommer så er muligens tiden inne.

Nå kommer dem til å få ut alle disse dritt skjermene som ikke er HD klare og plasma skjermene blir borte? Er ivertfall mange som stopper å produsere plasma skjermer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det bare 2 dager igjen da folkens, men disse 2 dagene kommer vel til å gå sikkelig tregt :p

5228681[/snapback]

Og med tanke på aktivitetsnivået ditt her på forumet siste døgnet runder vel post-counten din 3000 innen fredag tenker jeg... :tease:

5228992[/snapback]

hehe, men ikke no vondt ment? syns nitrous gjør en fin jobb her på diskusjon jeg!

Lenke til kommentar
Endel flatskjermer jeg har sikklet på har detti så mye som 6000,- på 6mnd. Så jeg regner med at til neste sommer så er muligens tiden inne.

Nå kommer dem til å få ut alle disse dritt skjermene som ikke er HD klare og plasma skjermene blir borte? Er ivertfall mange som stopper å produsere plasma skjermer.

5228982[/snapback]

i januar kommer vanlige tver til å selges til dumpe priser

32 tommer til 2000 kr kan jeg tenke meg

for å gjøre plass til "fremtidens" tver som er HD klare

iallfall det som ble sagt under et tv intervju jeg såg her om dagen

Lenke til kommentar
Nå er det bare 2 dager igjen da folkens, men disse 2 dagene kommer vel til å gå sikkelig tregt :p

5228681[/snapback]

Og med tanke på aktivitetsnivået ditt her på forumet siste døgnet runder vel post-counten din 3000 innen fredag tenker jeg... :tease:

5228992[/snapback]

hehe, men ikke no vondt ment? syns nitrous gjør en fin jobb her på diskusjon jeg!

5229020[/snapback]

Hehe nei herregud, bare gøy med en skikkelig diskusjon, får tiden til å gå. :thumbup:

Lenke til kommentar

5228681[/snapback]

5228992[/snapback]

5229020[/snapback]

Hehe nei herregud, bare gøy med en skikkelig diskusjon, får tiden til å gå. :thumbup:

5229046[/snapback]

veldig enig! :w00t:

Lenke til kommentar

5228681[/snapback]

5228992[/snapback]

5229020[/snapback]

5229046[/snapback]

Sant.. Tror jeg irriterer dama litt mye for tida med all snakk om 360'n. Prater jo nesten ikke om noe annet for tida.. To dager igjen ja..

Lenke til kommentar

5228982[/snapback]

Plasma blir ikke borte med det første, de aller største blir fortsatt plasma

Lenke til kommentar

..og jeg som ennå ikke er 100% sikker om jeg skal ha... Er litt rar slikt sett.. :)

Har veldig, veldig lysst på, men er usikker på om det er 3000 -> 3500 ut vinduet; Spørsmålet er om hvor mye jeg kommer til å bruke det.. Er ikke den største gamer'n her er jeg redd..

Lenke til kommentar
..og jeg som ennå ikke er 100% sikker om jeg skal ha... Er litt rar slikt sett.. :)

Har veldig, veldig lysst på, men er usikker på om det er 3000 -> 3500 ut vinduet; Spørsmålet er om hvor mye jeg kommer til å bruke det.. Er ikke den største gamer'n her er jeg redd..

5229088[/snapback]

Uansett... er du ikke fornøyd, kan du bare selge den videre.. Tror ikke det blir så stort tap..

Lenke til kommentar

5229088[/snapback]

hvis du ikke er en stor gamer, kan det vaære lurt(jeg vil veldig gjerne understreke at jeg bruker ordet KAN) å kjøpe en core-version? du må ut med litt ekstra for memory-card, men hvis du bare vil spille spill, thats it liksom? det kan lønne seg?

jeg stiller stor skepsis til meg selv... :hmm:

Lenke til kommentar

@trondtrond; Ja, jeg lurer litt på Core'n .. For, for en stund siden, når prisen lå på ca 3300 til 3500 for konsollen var det egentlig greit; Da skulle jeg ikke ha.. Men, nå når prisen har falt til 2000,- da er jeg truende til å kjøpe.. ! :)

Så tror at jeg uansett går for Core'n, men det kommer kanskje 1000,- ekstra til spill i tillegg.. Da er vi oppe i 3000..

Lenke til kommentar

5228982[/snapback]

Plasma blir ikke borte med det første, de aller største blir fortsatt plasma

5229076[/snapback]

Nå er det slik at plasma er en nyere og bedre teknologi en lcd. Sammen med dlp og oled vil plasma stå for utviklingen framover. Siden plasma er en "ung" teknologi trenger den tid på å utvikle seg, akkurat som Xbox360 :)

Lcd er egentlig utgått på dato, men nye løsninger og bedre lcd-teknologi gjør at disse holder stand. Men potensiale ligger hos de tre andre.

Lenke til kommentar
@trondtrond; Ja, jeg lurer litt på Core'n .. For, for en stund siden, når prisen lå på ca 3300 til 3500 for konsollen var det egentlig greit; Da skulle jeg ikke ha.. Men, nå når prisen har falt til 2000,- da er jeg truende til å kjøpe.. ! :)

Så tror at jeg uansett går for Core'n, men det kommer kanskje 1000,- ekstra til spill i tillegg.. Da er vi oppe i 3000..

5229112[/snapback]

ja, det gjør jo fort det, men da får du bare spørre deg selv om det er verdt det!

og det er det!

Lenke til kommentar

Jeg begynner med PGR3. Siden flatskjermen også er familieskjerm i stuen er det begrenset hvor voldelige spill jeg kan spille der. Har lyst på Condemned, men da må jeg sitte etter leggetid for alle å flå gærninger med div våpen, og det kan bli litt sent. Men det ordner seg vel :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg begynner med PGR3. Siden flatskjermen også er familieskjerm i stuen er det begrenset hvor voldelige spill jeg kan spille der. Har lyst på Condemned, men da må jeg sitte etter leggetid for alle å flå gærninger med div våpen, og det kan bli litt sent. Men det ordner seg vel :)

5229523[/snapback]

Hehe ja, blir nok PGR3 på meg også først.

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt på komplett jeg. Var jammen bra jeg gjorde det og, for har eksamen på fredag :hrm: Skal nedom etter skolen og kjøpe call of duty 2 og condemned. Regner med de ikke blir utsolgt for spill med en gang.

Noen som har noe peiling om når jeg kan forvente å få burken? Er lørdag et aktuelt tidspunkt? hvis jeg henter den før lappen kommer i posten altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...