Gå til innhold

Generelt om Xbox 360

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal værtfall ha meg enten PGR 3 eller PDZ er usikker på hvem enda, muligens begge 2, for se når jeg er der nede, men skal først slå kloa i xbox 360 så kan jeg se etter spill evt. tilbehør :p

Skal se om jeg kan få tatt noen bilder også hvis det skulle være mange folk som møter opp =)

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på, får man med gratis live i den pakka til 2845?

5227270[/snapback]

gratis live gold i en måned, gratis silver hele tiden.

hehe jeg vet det første jeg skal gjøre, laste ned noen live arcade spill :p geometry wars r e har jeg allerede i pgr3 men det er sikkert greit å ha det på hdd'n.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Kan noen liste de spillene som har slipp på releasedatoen.. Sitter på jobb, og der har man blokkert alle adresser som har med games/spill/osv, så jeg får ikke sjekket selv..

5227323[/snapback]

* Amped 3 (2K Sports)

* Call of Duty 2 (Activision)

* Condemned: Criminal Origins (SEGA)

* FIFA 06: Road to FIFA World Cup (Electronic Arts)

* GUN (Activision)

* Kameo: Elements of Power (Microsoft Game Studios)

* Perfect Dark Zero (Microsoft Game Studios)

* Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie (Ubisoft)

* Madden NFL 06 (Electronic Arts)

* NBA Live 06 (Electronic Arts)

* Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)

* Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios)

* Quake 4 (Activision, id software og Raven Software)

* Tiger Woods PGA TOUR 06 (Electronic Arts)

* Tony Hawk’s American Wasteland (Activision)

Lenke til kommentar

@2mass: Tusen takk! :)

Hvis jeg skal ha, så går valget for Kameo, og Condemned!

På konsoller har jeg veldig sansen for "plattform-spill", ikke FSP-lignende..

De beste spillene jeg noensinne har spilt på konsoll er Zelda og Banjo-Kazooie, samt Mario64.. Slike spill elsker jeg! ..kanskje jeg burde holde meg til Nintendo da, tenker dere da kanskje.. Men, ser at RARE gir ut Kameo her på XBOX360, så da håper jeg på at det vil være et kjempebra spill! ..noen som vet om kommende titler som ligner slike spill jeg liker (Banjo, Zelda, etc) ?

Takker..

Lenke til kommentar

De beste spillene jeg noensinne har spilt på konsoll er Zelda og Banjo-Kazooie, samt Mario64.. Slike spill elsker jeg! ..kanskje jeg burde holde meg til Nintendo da, tenker dere da kanskje.. Men, ser at RARE gir ut Kameo her på XBOX360, så da håper jeg på at det vil være et kjempebra spill! ..noen som vet om kommende titler som ligner slike spill jeg liker (Banjo, Zelda, etc) ?

Takker..

5227384[/snapback]

Tipper det blir Kameo og condemned på meg og... Men i dag prøvde jeg CoD2... Mulig det blir det også... vi får se

Lenke til kommentar
Håper å få tak i på Elkjøp Lørenskog rundt tretiden på fredag. Har blandede forhåpninger, men er ganske så avhengig av den ettersom promospillene har både begynt å fosse inn, og kommer inn utover uka. Gleder meg i alle fall. :)

5227421[/snapback]

Det er en god del her på forumet og sikkert mange andre som gleder seg akkurat som deg vil jeg tro, jeg er værtfall en av dem, og det at elkjøp selger premium versjonen for en så billig penge er bare supert, tror jeg kommer til å gå ut fra elkjøp på fredag med et stort stort smil om munnen :D

Lenke til kommentar

Microsoft er ikke snille med promokonsoller nei, det er vel bare de største avisene + Gamer og ITAvisen/DinSide som har fått den. Men har dessverre ikke anledning til å møte opp på morgenen. :(

Men vi har fått sponset en del andre fete konsoller. Sier bare: følg med på julekalenderen. :)

Endret av Ultrag
Lenke til kommentar

Takker..

5227384[/snapback]

Siden RARE er kjøpt av Microsoft er ikke Banjo- serien lenger forbeholdt Nintendo. Derimot xBox360. Rare sa noe om at det ville utvikle et Banjo spill til 360 (ikke håndfast), men dette er nok ikke rett om hjørne du;)..

Lenke til kommentar
Microsoft er ikke snille med promokonsoller nei, det er vel bare de største avisene + Gamer og ITAvisen/DinSide som har fått den. Men har dessverre ikke anledning til å møte opp på morgenen. :(

Men vi har fått sponset en del andre fete konsoller. Sier bare: følg med på julekalenderen.  :)

5227853[/snapback]

Kjipern.. Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt folk jeg kjenner hvis det er noen som har tid tidligere på dagen, for det hadde vært surt for dere om dere ikke får tak i en :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...