Gå til innhold

Generelt om Xbox 360

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 minutter før er god tid i forveien, hvertfall på Lørenskog.

Det holder med 15 minutter

5225472[/snapback]

mulig... men det er den største i landet og det bor mange på lørenskog da...

5225629[/snapback]

Bare en kjapp oppvekker, han dere Dinsdale er litt slue nå :p tror han nemlig prøve å få minst mulig folk til å møte opp for elkjøp på lørenskog åpner, eller prøve å få folk til å møte opp så seint som mulig, er værtfall slik jeg oppfattet den posten :p

5225646[/snapback]

Helt ærlig tror jeg dette ikke er noe problem blir nok som tidligere nevnt i tråden bare en liten gamer kø utenfor.... men rundt 3 tiden burde ting ta av...

glad jeg ikke er der da.... :p

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal droppe de 100,- jeg har lagt ut på SpaceWorld for å kjøpe konsollen på ElKjøp, er det et lurt valg? Og hvordan er å få igjen pengene på forhåndsbestillingen?

*Can't wait*

5225769[/snapback]

Er jo opp til deg, du vil jo tjene på det uansett, vis xbox 360 koster 3399 eller noe på spaceworld, og det skal vel være mulig å få tilbake de 100kr du brukte på å forhåndsbestille? er ikke helt sikker der men...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har også tatt fri fra jobb, og planen er å møte opp i god tid på Elkjøp i Drammen (Kobbervikdalen), skaffe meg en 360 og være fornøyd med det.

Hvor lenge før har folk tenkt til å møte opp, forresten? Elkjøp selger de jo billig, så det kan jo fort bli mange folk, da er det greit å være tidlig :p

Lenke til kommentar
Jeg har også tatt fri fra jobb, og planen er å møte opp i god tid på Elkjøp i Drammen (Kobbervikdalen), skaffe meg en 360 og være fornøyd med det.

Hvor lenge før har folk tenkt til å møte opp, forresten? Elkjøp selger de jo billig, så det kan jo fort bli mange folk, da er det greit å være tidlig :p

5226056[/snapback]

det burde holde med 20-15 min...

Lenke til kommentar
altså, egentlig holder det med å være der rett før de åpner, for da er det bare å løpe inn og fekte vilt. skulle fungere greit for de som er store og tunge..

5226084[/snapback]

da har ikke jeg noe problem...

men jeg tror vi burde holde oss til fair play her... first comes first serves

Endret av stekri88
Lenke til kommentar
altså, egentlig holder det med å være der rett før de åpner, for da er det bare å løpe inn og fekte vilt. skulle fungere greit for de som er store og tunge..

5226084[/snapback]

det er usportslig.. tror ikke elkjøp ønsker det. kan slå negativt ut for dem også. jeg vil tro at det er et slags kølappsystem.

Lenke til kommentar
jeg er glad jeg har fri på fredag. Har tatt avspasering.. Kommer til å møte opp på Elkjøp Lørenskog litt før det åpner. Satse på at det holder. Tror at det er gamere fra gamer.no som møter opp først.

5225986[/snapback]

Heh... Kanskje vi møtes dah! ..hvordan kjenner jeg deg igjen?? :)

Lenke til kommentar
neida... men det hadde ikke forundret meg.. ;) forresten hvis jeg skal teste x360 mot en crt dataskjerm, hvordan skal jeg gå frem da for å få koblet lyden til standard hodetelefoner.?

5224869[/snapback]

Jeg løser det slik:

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78712

http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....3B16DEBDE302288

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

5226084[/snapback]

det er usportslig.. tror ikke elkjøp ønsker det. kan slå negativt ut for dem også. jeg vil tro at det er et slags kølappsystem.

5226099[/snapback]

det hadde sett morsomt ut i hvertfall, håper det ikke blir sånn. kan jo hende det kommer noen store mammaer som SKAL ha en xbox til poden..

Lenke til kommentar

Heheh ja, skal selv møte opp på elkjøp her i lørenskog men litt usikker på nøyaktig når jeg skal møte opp, og ja de som er først er først, jeg kommer værtfall til å si ifra hvis noen prøver å gjøre noe usportslig som å snike eller lignende, det er noe jeg virkelig hater.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

5226084[/snapback]

Jeg vil komme fra dette med karma og verdighet i behold ;) Har uansett fri den dagen, så kommer til å være der i god tid.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...