Gå til innhold

Generelt om Xbox 360

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alastor, ser du titter i tråden nå, bare lurer, vil xboxene bli fremstilt på hylle eller må du trekke kølapp eller noe sånt for å få en? :p tenkte jeg skulle spørre slik at jeg ikke går rundt i butikken å prøver å finne xbox 360 :p

5225327[/snapback]

Får da inderlig håpe at de ikke har gjemt xboxene bak alle 42" plasma tv'a som de har i butikken. Nei de har nok politi-teip og vakter med batong, og alle konsollene står midt i rommet....eller kanskje ikke, jeg gir faen, skal fire meg ned gjennom pipa om det så var for å få tak i et eksemplar! :D

Lenke til kommentar
Ble faktisk noe usikker nå, er det noen som kan komme med noe konkret om ting har blitt utsatt eller ikke? helst vær seriøs, tenker da på elkjøpen i lørenskog mest.

5224657[/snapback]

Når skal du møte opp da? jeg kommer nok 15 min før, tror du dette holder?

Endret av stekri88
Lenke til kommentar
Ble faktisk noe usikker nå, er det noen som kan komme med noe konkret om ting har blitt utsatt eller ikke? helst vær seriøs, tenker da på elkjøpen i lørenskog mest.

5224657[/snapback]

Når skal du møte opp da? jeg kommer nok 15 min før, tror du dette holder?

5225430[/snapback]

Skal ikke si noe sikkert jeg, fordi du vet jo aldri, har ikke lyst til å si når jeg skal møte opp, for da tenker kansje andre "da skal jeg bort tidligere" :p uansett hvis det er slik at elkjøp for inn 80 stykker her på lørenskog så tror jeg vi ikke har noe å frykte.

Lenke til kommentar

Tror egentlig at vi burde roe ned litt når det gjelder dette å "være redd for å ikke få tak i xbox 360 på fredag" er bare vi her på forumet som har blitt helt gale etter xbox 360 nå de siste dagene så vi tenker ikke på noe annet, jeg begynner værtfall å komme til meg selv igjen nå og har stor tro på at de som kommer på fredag vil få seg et eksemplar. Ikke at dette hjelper noe for igjen man vet jo aldri, kansje det står en flokk med 100 eller mer utenfor i kø hos en elkjøp butikk på fredag :p

Edit: Dinsdale bor du også i oslo/akershus området, slik at du også har tenkt deg en tur bort til elkjøpen her på lørenskog?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Dette kommer bare til å ende med noen få Gamer-lesere som overgår hverandre, slik at det dannes en bitteliten Gamer-kø ved de største butikkene, lenge før noen annen sjel engang har vurdert å dra dit. ;)

5225530[/snapback]

Ja akkurat det jeg selv har begynt å tro nå, merker at magefølelsen jeg har hatt denne uken om at jeg ikke skal få tak i en xbox 360 begynner å forsvinne nå, sitter bare å gleder meg til fredagen, men syns ventetiden er veldig lang, finner ikker på noe å gjøre bortsett fra å sitte her å følge med på xbox 360 trådene som blir opprettet :p

Edit:

Ser at noen her postet at Elkjøp Lørenskog vil få ca 80 xbox360, noen som

vet sånn ca hvor mange Elkjøp Carl Berner for da??

Dette er for det første ikke sikkert, er bare en kvittrende fugel som har sakt dette, er egentlig ikke noe mer å gjøre enn å vente å se ;)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Tror egentlig at vi burde roe ned litt når det gjelder dette å "være redd for å ikke få tak i xbox 360 på fredag" er bare vi her på forumet som har blitt helt gale etter xbox 360 nå de siste dagene så vi tenker ikke på noe annet, jeg begynner værtfall å komme til meg selv igjen nå og har stor tro på at de som kommer på fredag vil få seg et eksemplar. Ikke at dette hjelper noe for igjen man vet jo aldri, kansje det står en flokk med 100 eller mer utenfor i kø hos en elkjøp butikk på fredag :p

Edit: Dinsdale bor du også i oslo/akershus området, slik at du også har tenkt deg en tur bort til elkjøpen her på lørenskog?

5225500[/snapback]

Holder du telling?

Lenke til kommentar

5225500[/snapback]

Holder du telling?

5225583[/snapback]

Nei egentlig ikke :p men har fått en følelse av at det er noen par her på forumet som holder til i området =)

Lenke til kommentar
15 minutter før er god tid i forveien, hvertfall på Lørenskog.

Det holder med 15 minutter

5225472[/snapback]

mulig... men det er den største i landet og det bor mange på lørenskog da...

5225629[/snapback]

Bare en kjapp oppvekker, han dere Dinsdale er litt slue nå :p tror han nemlig prøve å få minst mulig folk til å møte opp for elkjøp på lørenskog åpner, eller prøve å få folk til å møte opp så seint som mulig, er værtfall slik jeg oppfattet den posten :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...