Gå til innhold

Generelt om Xbox 360

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var nettopp på Elkjøp her i byen. De kunne ikke si hvor mange de fikk inn, antydet rundt 10 stykker (ble sterkt anbefalt å dukke opp klokka 10 på fredag..) Prisen skulle være 2895,- (rundt 1000,- billigere for core, men der tror jeg han overdrev). Elkjøp har visstnok sentralt kjøpt inn 3000 stykker direkte fra Microsoft som blir fordelt til butikkene alt etter størrelse.

5224480[/snapback]

Hvorfor tror du han overdrev? Prisene har jo vært offesielle i to dager og annonsene er sendt ut.

5224538[/snapback]

Vel, jeg har ikke sett reklamen, jeg har bare basert meg på min dårlige hukommelse om hva som er sagt på en av de tidligere 26 sidene i denne tråden. Det jeg tvilte på var at core-versjonen ville være så billig som 1895,-, men for all del, hvis det er den prisen som er offisiell så overdrev han selvsagt ikke. At prisen blir 2895,- for premium-utgaven tviler jeg slett ikke på.

edit: skriveleif

Endret av baltie
Lenke til kommentar

Nå synns jeg vi skal slutte å tulle her! Hvem/hva/hvor i helvete har slike forferdelige rykter oppstått? Kilde? Jeg blir nervøs her... :D

Håper og tror at jeg får tak i en -360 på fredag, pga jeg har elkjøp stavanger, forus, klepp og en liten elkjøp i egersund, alt innen en 10 mils radius så dette burde gå fint..

edit: la til litt skryt :D

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Det som er litt merkelig er at så kort tid før lansering burde flere konsoller vært i hus. Det kan høres ut som om at varehusene ikke får konsoller før dagen i forveien, og alt skal jo plasseres og organiseres.

Men det er vel slik det skal være, og med tanke på at konsollene kommer til å ha en liggetid på ca. 1 time er det vel ikke så nøye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...