MasterShake Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ikke når Microsoft egentlig skulle levere 20.000 stk vel? Noen butikker må svi og det blir nok de som får flest antall... 5207302[/snapback] Er ikke med på logikken din i det hele tatt jeg.. Et så stort utsalgssted vil helt klart bli prioritert! Hvorfor skulle han gi feil informasjon forresten? dette var det endelige tallet, og det var 100% sikkert. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ikke når Microsoft egentlig skulle levere 20.000 stk vel? Noen butikker må svi og det blir nok de som får flest antall... 5207302[/snapback] Er ikke med på logikken din i det hele tatt jeg.. Et så stort utsalgssted vil helt klart bli prioritert! Hvorfor skulle han gi feil informasjon forresten? dette var det endelige tallet, og det var 100% sikkert. 5207333[/snapback] Skal ikke si jeg er 100% sikker på at de får alle fordi et sted må de ta konsoller fra... noen fra hver er jo mest rettferdig, det er jo kjedenes sitt lager som blir mindre så de velger jo hvordan de fordeler det og er det ikke logisk at et sted som skal ha 110 stk får kun 100 stk enn at et som får 20 stk får kun 10 stk? Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ikke når Microsoft egentlig skulle levere 20.000 stk vel? Noen butikker må svi og det blir nok de som får flest antall... 5207302[/snapback] Er ikke med på logikken din i det hele tatt jeg.. Et så stort utsalgssted vil helt klart bli prioritert! Hvorfor skulle han gi feil informasjon forresten? dette var det endelige tallet, og det var 100% sikkert. 5207333[/snapback] Skal ikke si jeg er 100% sikker på at de får alle fordi et sted må de ta konsoller fra... noen fra hver er jo mest rettferdig, det er jo kjedenes sitt lager som blir mindre så de velger jo hvordan de fordeler det og er det ikke logisk at et sted som skal ha 110 stk får kun 100 stk enn at et som får 20 stk får kun 10 stk? 5207364[/snapback] Tror rettferdighet rett og slett ikke er en faktor for M$... Og Elkjøp har store forhandlingsmuskler Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 EDIT: Kan man lagre på harddisk istedefor minnekort forresten? er ikke sikker nemlig. har ikke hatt xbox før.. 5205601[/snapback] Noen rett meg hvis jeg tar feil, men er ganske sikker på det ja. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 EDIT: Kan man lagre på harddisk istedefor minnekort forresten? er ikke sikker nemlig. har ikke hatt xbox før.. 5205601[/snapback] Noen rett meg hvis jeg tar feil, men er ganske sikker på det ja. 5207382[/snapback] Ja, det kan man. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Er jo to forskjellige diskusoner som går på nå. Hvem av elkjøp/nettbutikkene/de andre får mest konsoller, og hvem av de små/store elkjøp/lefdal osv som får flest konsoller. Det ble sagt: De største elkjøp-butikkene får svi mer enn de store. Svar: Nei, elkjøp har stor forhandlingskraft. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 I og med at Elkjøp og Lefdal er størst vil de derfor få inn mest. Hvis Microsoft hadde hatt 500 eksemplarer til overs ville Elkjøp eller Lefdal fått de inn før andre aktører. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 najs lesestoff med mange bilder: http://www.hardocp.com/article.html?art=ODk3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 najs lesestoff med mange bilder: http://www.hardocp.com/article.html?art=ODk3 5207893[/snapback] Litt offtopic, men ifølge den artikkelen så kan en WinXP pc streame video til box'n. "you will want to start your Xbox Media experience by synching your Xbox with your Windows XP PC. Once your PC is set up, your console will now be able to stream music and videos to your Xbox 360 from your PC" Stemmer det? Trodde man trengte Windows Media Center da jeg. Lenke til kommentar
runjohan Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 najs lesestoff med mange bilder: http://www.hardocp.com/article.html?art=ODk3 5207893[/snapback] Litt offtopic, men ifølge den artikkelen så kan en WinXP pc streame video til box'n. "you will want to start your Xbox Media experience by synching your Xbox with your Windows XP PC. Once your PC is set up, your console will now be able to stream music and videos to your Xbox 360 from your PC" Stemmer det? Trodde man trengte Windows Media Center da jeg. 5208003[/snapback] holder med windows media connect eller hva det heter..et lite program.. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Synes håndkontrollene til 360 var skuffende. Jeg likte de gamle og store XBox kontrollerne, og hadde håpet at de nye var lik. Men komforten var altfor lik S kontrolleren, og forsvant jo nesten i hendene. Forresten tror jeg folk kan ta det helt med ro mtp å skaffe seg XBox 360. Alle som vil ha de første dagene, får helt sikkert kjøpt. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Forresten tror jeg folk kan ta det helt med ro mtp å skaffe seg XBox 360. Alle som vil ha de første dagene, får helt sikkert kjøpt. 5208168[/snapback] QFT! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Forresten tror jeg folk kan ta det helt med ro mtp å skaffe seg XBox 360. Alle som vil ha de første dagene, får helt sikkert kjøpt. 5208168[/snapback] QFT! 5208208[/snapback] det betyr? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvis noen vil ha Xbox Media Connect - kan det lastes ned her: http://www.microsoft.com/downloads/info.as...%2fwmcsetup.exe Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 najs lesestoff med mange bilder: http://www.hardocp.com/article.html?art=ODk3 5207893[/snapback] Litt offtopic, men ifølge den artikkelen så kan en WinXP pc streame video til box'n. "you will want to start your Xbox Media experience by synching your Xbox with your Windows XP PC. Once your PC is set up, your console will now be able to stream music and videos to your Xbox 360 from your PC" Stemmer det? Trodde man trengte Windows Media Center da jeg. 5208003[/snapback] såvidt jeg har forstått kan man kun streame musikk vha en vanlig xp pc med media connect. for å streame videoer og må man ha media center ed. idiotisk egentlig. jeg vet ikke om En person jeg som har WMC.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Faen. Jeg får lønn den 10. des. Får kjøpt den på expert med betalingsutsettelse fordi en kamerat jobber der, men vil helst ha den til 2900, expert skal vist ha 3300-3400 for den, noe som er et ekstra spill:S Loppe sparekonto'n for penger da Men er det slik at de ansatte ikke får lov å kjøpe de første dagene? Var og hørte for en stund siden om jeg kunne forhåndsbestille, noe jeg ikke fikk. Fyren sa at det var bare å møte opp tidlig, og se om det var noen igjen etter at de ansatte hadde forsynt seg. Og der er vel 5-6 jeg kan tenke meg vil ha seg en xbox, så da blir det lite igjen til resten:( Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Faen. Jeg får lønn den 10. des. Får kjøpt den på expert med betalingsutsettelse fordi en kamerat jobber der, men vil helst ha den til 2900, expert skal vist ha 3300-3400 for den, noe som er et ekstra spill:S Loppe sparekonto'n for penger da Men er det slik at de ansatte ikke får lov å kjøpe de første dagene? Var og hørte for en stund siden om jeg kunne forhåndsbestille, noe jeg ikke fikk. Fyren sa at det var bare å møte opp tidlig, og se om det var noen igjen etter at de ansatte hadde forsynt seg. Og der er vel 5-6 jeg kan tenke meg vil ha seg en xbox, så da blir det lite igjen til resten:( 5208350[/snapback] prøv å lån penger fra familien eller venner eller begge da, og kjøp den på elkjøp så får du den 500kr billigere.. så kan du betale tilbake dagen etter.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Faen. Jeg får lønn den 10. des. Får kjøpt den på expert med betalingsutsettelse fordi en kamerat jobber der, men vil helst ha den til 2900, expert skal vist ha 3300-3400 for den, noe som er et ekstra spill:S Loppe sparekonto'n for penger da 5208350[/snapback] Får lønning den 10. jeg også. Men takk gud for gebyrfri-Visa Endret 26. november 2005 av ridgea Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Faen. Jeg får lønn den 10. des. Får kjøpt den på expert med betalingsutsettelse fordi en kamerat jobber der, men vil helst ha den til 2900, expert skal vist ha 3300-3400 for den, noe som er et ekstra spill:S Loppe sparekonto'n for penger da Men er det slik at de ansatte ikke får lov å kjøpe de første dagene? Var og hørte for en stund siden om jeg kunne forhåndsbestille, noe jeg ikke fikk. Fyren sa at det var bare å møte opp tidlig, og se om det var noen igjen etter at de ansatte hadde forsynt seg. Og der er vel 5-6 jeg kan tenke meg vil ha seg en xbox, så da blir det lite igjen til resten:( 5208350[/snapback] prøv å lån penger fra familien eller venner eller begge da, og kjøp den på elkjøp så får du den 500kr billigere.. så kan du betale tilbake dagen etter.. 5208393[/snapback] Penger er ikke problemet, lopper som sakt bare sparekonto'n for et par tusninger. problemet er at de ansatte hoss elkjøp, som er de første som ankommer butikken og dermed kan skaffe seg konsollen først. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 I forhold til kampanjen hos Elkjøp, har de ansatte ikke lov å holde av maskiner til seg selv (har jeg fått vite). En kamerat av meg som jobber der, spurte faktisk om jeg kunne kjøpe for han på premiere-dagen, siden han ikke fikk kjøpt selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg