Gå til innhold

Generelt om Xbox 360


LarZen

Anbefalte innlegg

Har bare vanlig scart utgang på tv'en min, noen som vet om jeg må kjøpe tilleggskabel da eller følger det med i pakken (burde jo det)?

5206830[/snapback]

 

Det følger ikke med en ekte scart ledning. Det følger med en slik overgang som du kan putte in i scart inngangen din men du får ikke et ekte RGB signal.

 

Så en slik kabel er best å kjøpe om du kan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Glad jeg har en storebror som jobber på Lefdal :p

5207204[/snapback]

 

Så du får kjøpt den før?

 

---

 

Kan si at Microsoft of kjedene vil kontrollere at ingen konsoller blir solgt før lanseringsdagen, selv til ansatte. Forekommer det blir det nok mest sannsynlig en klekkelig bot til butikken...

5207210[/snapback]

Nei datating. Den har jeg fått STRENG beskjed om at jeg KUN kan hente 2.desember ;)

Lenke til kommentar
Glad jeg har en storebror som jobber på Lefdal :p

5207204[/snapback]

 

Så du får kjøpt den før?

 

---

 

Kan si at Microsoft of kjedene vil kontrollere at ingen konsoller blir solgt før lanseringsdagen, selv til ansatte. Forekommer det blir det nok mest sannsynlig en klekkelig bot til butikken...

5207210[/snapback]

Det fikk ikke broren min vite av sjefen, av en eller annen merkelig grunn.

Lenke til kommentar
Glad jeg har en storebror som jobber på Lefdal :p

5207204[/snapback]

 

Så du får kjøpt den før?

 

---

 

Kan si at Microsoft of kjedene vil kontrollere at ingen konsoller blir solgt før lanseringsdagen, selv til ansatte. Forekommer det blir det nok mest sannsynlig en klekkelig bot til butikken...

5207210[/snapback]

Nei datating. Den har jeg fått STRENG beskjed om at jeg KUN kan hente 2.desember ;)

5207221[/snapback]

 

Hehe, okey, best for broren din sin jobb. :p

Skulle gjerne spilt på en nå jeg, men vi får ikke lov å "røre" dem...

Lenke til kommentar
Glad jeg har en storebror som jobber på Lefdal :p

5207204[/snapback]

 

Så du får kjøpt den før?

 

---

 

Kan si at Microsoft of kjedene vil kontrollere at ingen konsoller blir solgt før lanseringsdagen, selv til ansatte. Forekommer det blir det nok mest sannsynlig en klekkelig bot til butikken...

5207210[/snapback]

Nei datating. Den har jeg fått STRENG beskjed om at jeg KUN kan hente 2.desember ;)

5207221[/snapback]

 

Hehe, okey, best for broren din sin jobb. :p

Skulle gjerne spilt på en nå jeg, men vi får ikke lov å "røre" dem...

5207227[/snapback]

 

Ja, han har IKKE lyst til å miste jobben sin for å si det sånn... Har dere prøvd "kioskene" eller? Var å prøvde i dag. Spilte Kameo, COD2 og King Kong. Kameo var helt rått, skal ha det på launch ;)

Lenke til kommentar

Hehey!!

 

Jeg kom akkurat hjem fra sandvika, og der var jeg innom Elkjøp og prøvespilte litt.. Første gang jeg har testa 360'n.. Utrolig digg kontroller må jeg si.

 

uansett... Jeg snakka en del med en ansatt, og fikk han til å sjekke hvor mange de får inn.

 

110 stykker!! Og det er bare en butikk! Dette var visst helt 100% bekreftet fra Microsoft. Han kunne ikke si hvor mange som var core/premium.

Lenke til kommentar
uansett... Jeg snakka en del med en ansatt, og fikk han til å sjekke hvor mange de får inn.

 

110 stykker!! Og det er bare en butikk! Dette var visst helt 100% bekreftet fra Microsoft. Han kunne ikke si hvor mange som var core/premium.

5207241[/snapback]

 

Med tanke på at Microsoft har "lovet" 20.000 stykker til Norge og greier mest sannsynlig opptil 12.000 stykker så vil det si en del mindre per butikk er jeg redd... men de får da sikkert en god del for det! Oslo vil nok ha for få uansett...

Lenke til kommentar
tror dere at 2895,- er "as low as it gets" eller er det vert å vente på prisnedgang etter nyttår? Vil ha boxen nå, men det er egentlig ingen av launch spillene som interreserer meg noe særlig.

5207270[/snapback]

 

Hvis den selges til 2.895 kr. selges den med tap så kjøp med en gang! Prisen vil fort stige til godt over 3.000 kr....

Lenke til kommentar
uansett... Jeg snakka en del med en ansatt, og fikk han til å sjekke hvor mange de får inn.

 

110 stykker!! Og det er bare en butikk! Dette var visst helt 100% bekreftet fra Microsoft. Han kunne ikke si hvor mange som var core/premium.

5207241[/snapback]

 

Med tanke på at Microsoft har "lovet" 20.000 stykker til Norge og greier mest sannsynlig opptil 12.000 stykker så vil det si en del mindre per butikk er jeg redd... men de får da sikkert en god del for det! Oslo vil nok ha for få uansett...

5207250[/snapback]

 

 

Hvis tallet 12.000 er riktig, vil jeg absolutt si det er sannsynlig at elkjøp sandvika får 110.

Lenke til kommentar
uansett... Jeg snakka en del med en ansatt, og fikk han til å sjekke hvor mange de får inn.

 

110 stykker!! Og det er bare en butikk! Dette var visst helt 100% bekreftet fra Microsoft. Han kunne ikke si hvor mange som var core/premium.

5207241[/snapback]

 

Med tanke på at Microsoft har "lovet" 20.000 stykker til Norge og greier mest sannsynlig opptil 12.000 stykker så vil det si en del mindre per butikk er jeg redd... men de får da sikkert en god del for det! Oslo vil nok ha for få uansett...

5207250[/snapback]

 

 

Hvis tallet 12.000 er riktig, vil jeg absolutt si det er sannsynlig at elkjøp sandvika får 110.

5207295[/snapback]

 

Ikke når Microsoft egentlig skulle levere 20.000 stk vel? Noen butikker må svi og det blir nok de som får flest antall...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ettersom alle de andre butikkene selger premium til 3300+, så er det ingen tvil om at dette er et lite stunt fra elkjøp og lefdal. jeg tror nok det vil ta en stund før de andre velger å sette ned. så spørs det hvor lenge elkjøp og lefdal velger å holde denne prisen, min teori er at dette ikke vil vare lenge.

Lenke til kommentar
uansett... Jeg snakka en del med en ansatt, og fikk han til å sjekke hvor mange de får inn.

 

110 stykker!! Og det er bare en butikk! Dette var visst helt 100% bekreftet fra Microsoft. Han kunne ikke si hvor mange som var core/premium.

5207241[/snapback]

 

Med tanke på at Microsoft har "lovet" 20.000 stykker til Norge og greier mest sannsynlig opptil 12.000 stykker så vil det si en del mindre per butikk er jeg redd... men de får da sikkert en god del for det! Oslo vil nok ha for få uansett...

5207250[/snapback]

 

 

Hvis tallet 12.000 er riktig, vil jeg absolutt si det er sannsynlig at elkjøp sandvika får 110.

5207295[/snapback]

 

Ikke når Microsoft egentlig skulle levere 20.000 stk vel? Noen butikker må svi og det blir nok de som får flest antall...

5207302[/snapback]

 

Tror faktisk det var de små som fikk svi mest

med tanke på at digistore ble lovet 80 og fikk kanskje 30?

Jeg tror Microsoft helst vil satse på de største kjedene for å få konsollet ut til flest mulig med størst mulig tilgjengelighet, og derfor kutte ned på antallet nettbutikkene vil få.

 

Men det er bare hva jeg tror

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...