Gå til innhold

Generelt om Xbox 360


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på om vi som får tak i en el to kan selge den på ebay med fortjeneste jeg..  :devil:  er nok stor sjans for at mange i england vil være interesert hvertfall.. blir nok fort utsolgt der.. de bruker vel samme system som oss, pal? så maskinene og spillene fungerer vel om hverandre.

5206277[/snapback]

 

Kan vel hende, men det er ganske smålig å karre til seg konsoll(er) en ikke har tenkt til å bruke. På samme måte som det er smålig å stille seg i kø for å selge plassen, eller å kjøpe billetter til en fotballkamp for å selge dem igjen med fortjeneste. Klar over at moral er et fremmedord for mange, men håper inderlig vi får se minimalt av slikt.

 

Oh, og når det gjelder Need for Speed: MW. Det er det desidert mest skuffende lanseringsspillet til Xbox 360 jeg har lagt fingrene på. Det er generisk og kjedelig, og enda bedre, frameraten er ustabil (det eneste stabile ved den er at den ser ut til å være gjennomført for lav). Har faktisk ikke klart å holde ut mer enn 10-15 minutter før det har meldt seg en sterk trang til å gjøre noe annet.

Lenke til kommentar

Jada jeg vet det. har ikke tenkt til det heller, men når folk i Usa får solgt maskinene sine for over 1000$ er det litt småfristende. hehe, de som fikk tak i to maskiner i usa tjente jo inn den ene de beholdte og enda tjente de litt og.. jaja hype maskinen til ms har vel gjort som den skulle regner jeg med...

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
PGR3 er jo laget av Microsoft, og de tar ikke så mye for spill.

Hvis du vil ha billige pc, ps2, xbox, gamecube spill - og etter hvert xbox 360 spill: sjekk ut www.games199.com skikkelig billige saker

5206432[/snapback]

 

Jo, men dette er jo helt nytt. Kan aldri huske å ha sett spillene så billig ved noen lansering.

Lenke til kommentar
Elkjip har ikke nattåpent, det er et dårlig tegn siden det som regel betyr at de får inn for lite produkter for å selge på åpningsdagen så at det igjen ikke lønner seg å ha nattåpent.

5206657[/snapback]

 

Tror strengt tatt ikke det passer Elkjøp sin profil å ha nattåpent. Uavhengig av om de har 1 eller 100 konsoller.

Lenke til kommentar
449-499 kr for spill? Hva er det som skjer? Sist jeg kjøpe spill på elkjøp kostet det over 600kr. Selv psp spill koster jo ofte det samme eller mer?

 

Er dette bare tilbud eller vil prisene ligge på dette? Håper virkelig det.

5206424[/snapback]

 

Da går du sannsynligvis på en Elkjøp langt utpå landet. Elkjøp har stort sett laveste pris av alle utsalgsteder, gjerne en hundrelapp under Spaceworld. Men hver enkelt butikk priser spillene slik de vil, så å si "Elkjøp pleier å ha" blir litt feil når det er 100 butikker.

Lenke til kommentar
det følger med en kabel med kontakter for både hdtv og de tre kontaktene for vanlig tv  (I Premium, i Core er det bare for vanlig tv ser det ut som..Se Xbox.com > hardware)  (L+R+Video)  men ser ut som dere må kjøpe eller bruke den overgangen fra de 3 til scart som følger med ps2 bl.a. hvis dere kun har scart.

5207123[/snapback]

 

kan jeg bruke den kontakten for å koble 360 til hdtv mellom 360 og pcmonitor? og får jeg da lyden fra spillet gjennom den trådløse kontroleren?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...