Gå til innhold

Generelt om Xbox 360


LarZen

Anbefalte innlegg

det kan du glømme, blir krig hos elkjøp/lefdal neste fredag.. hvem vil vel ikke spare 500kr,- lissm? er et gratis spill det..

5205428[/snapback]

 

:hmm: får iverksette plan b da. hehe :whistle:

5205442[/snapback]

 

Og det er? Er det genialt må du sende meg en PM :cool:

 

PSP ligger vel på 2300,-, men potensiale på spill til X360 er jo myyyye større.

5205464[/snapback]

 

ække så hemmli, skal sende ut 3-4 kompiser til forskjellige elkjøp/lefdal butikker. håper de gidder stille opp da! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2mass, ikke si det til noen du heller da. Når kommer du til å være der? Før det åpner? Det skal jeg... Med harddisk så kan du save og laste ned småting. Minnekort er for å overføre saver - samt å save...

5205719[/snapback]

 

skal dit til det åpner ja.. det er 10 vel?

 

jeg har store problemer med å bestemme meg for spill

de 3 som stiller seg fremst i køen er forsåvidt: perfect dark zero, pgr3 og fifa road to world cup

 

er ikke helt sikker jeg heller men tror jeg skal gå for Kæmiåo og PGR3.. greit å ha et bilspill og et eventyrspill..

 

forresten hva tenker dere om core vs premium? på en måte syns jeg det er praktisk med core at man slipper å lade \ skifte batterier i kontrollen samtidig så er det jo greit med trådløse og da... og disk.. hmm..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Core vs Premium, jeg går ihvertfall for Premium. Er kult med trådløs kontroll og harddisk må du jo nesten har når du kan laste ned demoer og slikt. :)

 

Bra at spillene koster 449/499 ja, jeg skal hvertfall ha PGR3 og kanskje et til, men er ikke sikkert på hvilket det blir.

Lenke til kommentar

NFS U2 var er skikkelig rått spill. Er ganske sikker på at NFS MW blir enda kulere, og da bare MÅ jeg ha det! Det, og pgr3 blir mine spill hvertfall. + tråløs nettverksadapter, vga kabel, advanced scart av (rgb-kabel), play and charge kit, battery pack, premium, dvd-kontroll. alt i alt 5900. har da spart 500kr siden jeg handlet på billige nettsteder, og at elkjøp ble så billig.

Lenke til kommentar

Selv om jeg har forhåndsbestilt,vurderer jeg sterkt å stille opp på elkjøp/lefdal jeg også, jeg også. Ikke for at det er så mye å spare, men på grunn av at komplett ikke kommer til å sende ut 360'n før 2.desember, og jeg har ikke så veldig lyst til å sitte og vente gjennom ei hel helg uten, når jeg vet at jeg kunne hatt boxen. Kommer ikke til å avbestille den, jeg selger den bare videre uten fortjeneste når jeg får den.

 

Valgets kvaler...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...