LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Jeg er blitt fortalt at elkjøp kommer til å selge Xbox360 til en hyggelig pris. Så hyggelig at di ansatte ikke får lov å kjøpe av det partiet. Dem skulle vist også få nok maskiner til å vare noen dager. Så om du ikke har forhåndsbestilt eller vil kanskje spare noen kroner så kan elkjøp være reddningern. Ta med sovepose og noe varmt å drikke! EDIT: Denne tråden er nå for alt som har med Xbox360 maskinen å gøre Endret 1. desember 2005 av _LarZen_ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hmm, bra for de som kanskje har mistet håpet om å kjøpe julegave. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg er blitt fortalt at elkjøp kommer til å selge Xbox360 til en hyggelig pris. Så hyggelig at di ansatte ikke får lov å kjøpe av det partiet. Dem skulle vist også få nok maskiner til å vare noen dager. Så om du ikke har forhåndsbestilt eller vil kanskje spare noen kroner så kan elkjøp være reddningern. Ta med sovepose og noe varmt å drikke! 5173653[/snapback] Du har vært innom og snakka med dem ja? Eller er det bare en som har fortalt deg? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Jeg er blitt fortalt at elkjøp kommer til å selge Xbox360 til en hyggelig pris. Så hyggelig at di ansatte ikke får lov å kjøpe av det partiet. Dem skulle vist også få nok maskiner til å vare noen dager. Så om du ikke har forhåndsbestilt eller vil kanskje spare noen kroner så kan elkjøp være reddningern. Ta med sovepose og noe varmt å drikke! 5173653[/snapback] Du har vært innom og snakka med dem ja? Eller er det bare en som har fortalt deg? 5173684[/snapback] En liten fugl fortalte meg det Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 En liten fugl fortalte meg det 5173697[/snapback] Såmed andre ord noe du finner på? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 En liten fugl fortalte meg det 5173697[/snapback] Såmed andre ord noe du finner på? 5173726[/snapback] Hehe!! Hvorfor i alle dager skal jeg finne på noe slikt? Jeg kanskje går ikke mere inn i detaljer av spesiele grunner. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hehe!! Hvorfor i alle dager skal jeg finne på noe slikt? Jeg kanskje går ikke mere inn i detaljer av spesiele grunner. 5173743[/snapback] Greit nok, jeg bare lurte på hvor du hadde fått vite det, for det høres ut som gode nyheter. At det er "hemmelig" syns jeg virker litt... ja... hehe Jeg ville tro dette er info som elkjøp VIL at folk skal ha! Men for all del, ta vare på kildene dine! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Men samtidig. Det har vært urovekkende stille hos Elkjøp vedrørende XBox360. Hvilken taktikk kjører de i år? Er poenget å ikke røpe prisen slik at de kan kjøre en meget god pris uten at de andre kjedene rekker å reagere? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Pøh! De solgte Xbox til 599,- på Expert, CC Mart`n Gjøvik i går Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) drøyt. når den kom kosta den da 7.5 ganger mer enn den kosta der..( Expert CC Gjøvik altså.) flott forresten hvis de selger den til en god pris.. elkjøp jeg snakker om nå altså.. da kanskje jeg burde vurdere å sikre meg en selv om det er mange måneder til det kommer noen god spill.... vet du forresten om det gjelder begge eller kun den dyreste? Endret 19. november 2005 av 2mass Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Men samtidig.Det har vært urovekkende stille hos Elkjøp vedrørende XBox360. Hvilken taktikk kjører de i år? Er poenget å ikke røpe prisen slik at de kan kjøre en meget god pris uten at de andre kjedene rekker å reagere? 5174065[/snapback] Det er vel heller at de skal finne ut hva alle andre kjeder skal ta for den, siden Elkjøp jo har sin prisgaranti. Finner du det billigere en annen plass får du varen for den prisen minus 10%. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Men samtidig.Det har vært urovekkende stille hos Elkjøp vedrørende XBox360. Hvilken taktikk kjører de i år? Er poenget å ikke røpe prisen slik at de kan kjøre en meget god pris uten at de andre kjedene rekker å reagere? 5174065[/snapback] Det er vel heller at de skal finne ut hva alle andre kjeder skal ta for den, siden Elkjøp jo har sin prisgaranti. Finner du det billigere en annen plass får du varen for den prisen minus 10%. 5174194[/snapback] Er vel ganske kjent at man tjener relativt lite på konsollen, det er tilbehør man tjenes penger på... vil tippe de legger seg på rundt innkjøpspris jeg, folk må jo ha spill og litt sånn ved siden av uansett... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Men samtidig.Det har vært urovekkende stille hos Elkjøp vedrørende XBox360. Hvilken taktikk kjører de i år? Er poenget å ikke røpe prisen slik at de kan kjøre en meget god pris uten at de andre kjedene rekker å reagere? 5174065[/snapback] Det er vel heller at de skal finne ut hva alle andre kjeder skal ta for den, siden Elkjøp jo har sin prisgaranti. Finner du det billigere en annen plass får du varen for den prisen minus 10%. 5174194[/snapback] Lol? Jeg jobber på Elkjøp og det har jeg aldri hørt. 1: Man får mellomlegget tilbake, ikkeno mer. 2: Prisgarantien er uansett ikke offesiell lenger, selv om den stort sett utøves. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det jeg skrev om xbox fra CC-Mart`n var altså ikke nye 360 når jeg nå sjekket... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 skjønte det da Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Lol? Jeg jobber på Elkjøp og det har jeg aldri hørt. Har du hørt noe om _LarZen_ sine fuglekvitter? Mange konsoller og/eller lav pris? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Ingen kommentar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Ingen kommentar 5174556[/snapback] Hørt noe om 360 kiosker da? Altså sånn at du kan prøve konsollen i butikken før lansering. Men godt å høre at elkjøp får inn noen til en ok pris!! Har gått en stund å tenkt på å forhåndsbestille men har bestemt meg for å vente og teste den litt på lanseringsdagen, men er litt redd for at det blir utsolgt siden jeg ikke har mulighet til å campe utenfor butikken. Lenke til kommentar
kludvik Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Var innom Elkjøp Giganten for 2 dager siden og da sa en av de ansatte der at 360'en med full pakke kostet 3995,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg