umy Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) har nå en MS "intellimouse 4.0" som har tjent meg trofast i litt over et år nå.. intill for en måned siden.. venstre museknapp er nå helt j.. å få trykket ned.. dobbeltklikking er et kapittel for seg selv.. dette kommer vel sikkert at litt hard trykking gjennom tiden.. type blir veldig sint i et spill fks jeg har altså ikke tenkt å levere den inn eller noe, skaden er jo skjedd pga meg.. MEN.. dette skjedde ikke med min gamle optiske MS 1.0 den bruker jeg fortsatt sammen med laptopen. jeg kan love at den fikk absolutt ikkeno bedre behandling. det nye er ikke alltlid bedre altså. så.. poenget i tråden: jeg begynner nå å bli lei dette, meget frustrerende.. fps-spill kan jeg jo bare glemme, og generelt bruk er et helvete.. så jeg trenger en ny mus.. forslag til en optisk mus som har ca samme antall knapper? (de to vanelige, scroll og to på venstre siden, evt èn) og som dere selv har brukt over tid og fortsatt funker fint. for jeg vet dere der ute har og blitt veldig sint på musa en gang.. eller to og trykket veldig hardt på knappen.. lang post for et lite poeng her men.. kom med forslag (og spar meg for "behandle musen med respekt" osv, den må finne seg i å ta litt juling av og til Endret 18. november 2005 av umy Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Nå er det knappe-problemet veldig kjent blandt akkurat den musen, men jeg vil anbefale deg Logitech Mx518/G5. Disse to er meget slitesterke, og tåler mye juling. Razer's mus er litt skrøpelige synes jeg, så jeg tror du vil gjøre klokt i å gå for en av de nevnt over Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 MX500 virker som har rimelig god kvalitet. Har hatt den siden den kom på markedet, og er ikke noe bug med noen av knappene, samt har den fått endel bump i gulvet med tiden. Funker som den var ny. Eneste er pad'sn under som blir slitt, men det gjelder vel de fleste. Er ikke noe prob å erstatte de. Nei om du føler den passer hånden din godt, så kjøp den og skru ut loddet inni, og du har en kjempedeilig mus Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Mx518...Har hatt endel muser opp gjennom tidene for å si det sånn.... Absolutt best fornøyd med Mx 518. Utrolig presis, tåler alt man kan drømme om(ikke spør) Razor er like presis, men virker mer billig...Ellers så er Mx 510 et godt alternativ, men er eldre enn Mx 518 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå