Dragon Hunter Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Har skaffet med Half-life 2 på LOVLIG vis. Har installert det, avinstallert det, og installert det igjen, men får samme feil hver gang jeg prøver å opprette en Steam-account, eller logge meg på, noen som vet hva som er problemet? Bilde av feilmeldingen er vedlagt. Endret 18. november 2005 av superseven Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Send mail til Valve kanskje? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Prøvde å få nytt passord, men da jeg prøvde å logge meg på med det fikk jeg denne feilmeldingen: Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det virker strengt tatt som at du sliter med nettilgang, og ikke nødvendigvis selve Stream.. Kan det være at du har en router eller noe lignende som sperrer tilgangen? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Har en router og trådløst nettverk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Sjekk om ruteren blokkerer Steam... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hvis du har Peerguardian 2, husk å deaktiver den før du prøver å logge deg inn på steam Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 *elsker Steam* Ja, virker ikke som du har problemer med å logge inn, mer som om du ikke får tilgang. Sjekk routeren/firewallen ihvertfall! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Sjekk om ruteren blokkerer Steam... 5174804[/snapback] Hvordan gjør man det, og hvis ruteren i så fall blokker Steam, hvordan hindrer man den i å gjøre det? Jeg kan fint lite om slike nettverksgreier... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kanskje vært fint med litt informasjon om routeren du bruker, utstyret generelt. Jeg for min del hater steam, dog litt bedre nå som jeg har SaDSL Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Prøv å laste ned selve Steam programmet på nytt her. Det fikset samme problemet for meg for noen timer siden. Håper det funker! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Prøv å laste ned selve Steam programmet på nytt her.Det fikset samme problemet for meg for noen timer siden. Håper det funker! 5178466[/snapback] Takk for informasjonen. Det løste problemet. Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvis du har Peerguardian 2, husk å deaktiver den før du prøver å logge deg inn på steam 5174986[/snapback] Endelig kom noen med et fornuftig tips til hva som kunne forårsake problemet Det som skulle til hos meg. Takk skal du ha. Denne dekker forsåvidt det grunnleggende man bør sjekke. Lenke til kommentar
underground Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva slags hovedkort har du? Spør fordi jeg har et DFI lanparty nF4 ultra-D med innebygd brannmur. Hadde somregel et stort helvete med alt av nettverk og internett da denne var aktivert. Avinstallerte denne og da er alt av problemer borte vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå