Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Überdeilig Volvo 340.


sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg står fremdeles på at det er en Renualt. :wee:

5175933[/snapback]

dog er dette volvo-tradisjon i og med 240 også ble holdt i livet ca 15år lengre enn det strengt tatt burde.

5180858[/snapback]

Og hvordan kan du mene dette? Den serien er jo Volvos største suksess gjennom hele dems historie.. Og er sikker, god å kjøre og alt det der.. Så at du mener den bare burde ha eksistert mellom 1974 og 1977 synes jeg er litt overdrevent..

 

edit: og å kalle det Volvo-tradisjon synes jeg er rart :p Audi holdt jo sin Audi 80 i produksjon ifra 1972 til 1995 eller no? :p

 

 

On topic:

bilen er grei den, bladfjører og alt :) Hehe.. Lite jeg kan om 340 egentlig, men 360 er en bil jeg liker litt bedre, må jeg innrømme.. liker ikke 3-dørs biler (og 2-dørs)..

Endret av ZyreX
Lenke til kommentar
Og hvordan kan du mene dette? Den serien er jo Volvos største suksess gjennom hele dems historie.. Og er sikker, god å kjøre og alt det der.. Så at du mener den bare burde ha eksistert mellom 1974 og 1977 synes jeg er litt overdrevent..

 

edit: og å kalle det Volvo-tradisjon synes jeg er rart :p Audi holdt jo sin Audi 80 i produksjon ifra 1972 til 1995 eller no? :p

 

240 var jo bare en facelift av 140-serien som ble konstruert i første halvdel av sekstitallet og ble lansert i 1967, ergo var 240 ganske utdatert selv med nye motorer og front. Bilen er jo ikke spesiellt romslig og teknisk sett nokså enkel. Hadde Volvo hatt mer penger hadde de antagelig hostet opp noe annet i 1975.

Nå er jo det bare navnet som Audi har beholdt, ikke bilen.

Lenke til kommentar

JA! få i ny motor! og senk bilen litt.

 

Tips fra meg til deg:

-Nye felger, små og breie(seff lav profil)

-Fern rust

-Nye seter. recaro,sparco,momo eller no lignende(koster litt over 1000 pr sete)

-Bytt motor. Press nedi noe stort eller jobb videre med den motoren du allerede har.

 

Kan bli kul bil. Har aldri sett en skikkelig piffa opp 340, so make my day ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...