Gå til innhold

Maskinen min slår seg ikke av!

erlber

Anbefalte innlegg

Jeg har en dell 4100 bærbar maskin, og når jeg avslutter XP, så vil ikke maskinen slå seg av. Den har gjort dette tidligere, men nå må jeg holde på/avknappen inne i 5 sekunder for å få kuttet strømmen... Dette må vel være et softwareproblem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-29 15:54, erlber skrev:

Jeg har en dell 4100 bærbar maskin, og når jeg avslutter XP, så vil ikke maskinen slå seg av. Den har gjort dette tidligere, men nå må jeg holde på/avknappen inne i 5 sekunder for å få kuttet strømmen... Dette må vel være et softwareproblem?

Hei, nå har ikke jeg Dell bærbar maskin. Men etter at jeg installerte WMP 7.1, så ville heller ikke min maskin slå seg fullstendig av. Så spørsmålet er kanskje om du har installert noe programvare som gir dette utslaget.

Kanskje du må stille deg spørsmål om sist maskinen din fungerte skikkelig, og når problemene begynte. Og hvilke programmer som du har installert i mellomtiden.

Dette er bare et lite tips, det kan jo hende at det er noe helt annet.

tommelomsk ( sommeren er over )

Lenke til kommentar

Buenos dias!

Prøv dette:

- Høyreklikk på min datamaskin (altså - ikke MIN datamaskin, men den øverst til venstre på skrivebordet :smile: )

- Klikk manage/behandle

- Gå til Device manager

- På en av fanene øverst i "Manage"-vinduet som heter "View" velg "Show hidden devices"

- Da kommer det frem en device som heter "NT Apm/Legacy Interface Node" som er disablet.

- Høyreklikk på denne og "Enable"

Dette tror jeg skal funke!

Tronaldo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...