Upsaker Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei! Jeg får ikke sett på noen som helst video, eller spilt spill med pcen. Når jeg åpner en film, uansett hvilket program, så er bildet svart. Lyden hører jeg, men ikke noe bilde. Jeg kommer også inn i menyene på spill, men når jeg liksom skal begynne på selve spillet, så restarter pcen. Noen som vet hva som er feil? Pcen er en Fujitsu Siemens Amilo M3438 tror jeg Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jahh! Tror du har aktivert dualscreen og satt TV out som primærskjerm. H klikk på skrivebordet og sjekk etter. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Stemmer, jeg bruker ekstern skjerm som primærskjerm fordi det er den eneste måten jeg får riktig oppløsning på :/ Siden den bærbare har widescreen, så får jeg bare widescreen oppløsninger å velge mellom. Men takk for svaret Edit: nå bruker jeg faktisk clone med laptop displayet som primær. Endret 18. november 2005 av Jurgis Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Prøvd å åpne filmene i VLC? Eller lasta ned en kodek-pakke e.l? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Jeg bruker VLC ja, men har også prøvd andre programmer. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å kunne se film på den eksterne skjermen? Det er et nvidia skjermkort. Endret 18. november 2005 av Jurgis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå