munky Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Idag fikk jeg mitt Creative Soundblaster X-Fi i posten. Gikk hjem, åpna PC'en og satt det i en PCI-slot og startet PC'en med godt mot. Motet sank fort da jeg fikk en feilmelding da jeg prøvde å installere drivere. Feilmeldingen så slik ut: Jeg prøvde å avinstallere drivere for on-board kortet jeg hadde fra før, bytte PCI-slot osv, men det hjalp fint lite. Det jeg har er et MSI K8N Neo2 Platinum hovedkort, Windows XP-Pro og Creative Soundblaster X-Fi Xtreme Music. Noen som har vært ute for lignende? Kan kortet være defekt? Takker for alle svar! - M Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Har du prøvd kortet i en annen PC? Hvis det funker da, så er ihvertfall ikke kortet defekt. Lenke til kommentar
munky Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Får prøve det imorgen. Kommer en kompis med litt mer peiling enn meg for å se på det Update: Nå funket alt. Kompisen min kom på besøk, gjorde akkuratt samme som jeg hadde gjort, så funka det. Rart, men egentlig helt supert Endret 19. november 2005 av munky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå