Djenga Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg kan fastslå at du ikke er den første kunden som fikk den mailen. Jeg fikk også samme mail i juli/august. Jeg skulle egentlig få oppgradert linja mi i Mai, men de klarte ikke det og brukte flere måneder før de fant ut at linja mi var koplet om og tilknyttet til en "ny sentral" som var nærmere meg. Det førte til nedgradering til lavere hastighet for samme pris Betalte for Charlie 3000 men fikk knapt 1.8 mbit. Noen uker senere fikk jeg et Surf-tilbud. Nok var nok. Jeg byttet til Smartcall 4 mbits og er kjempeglad for at jeg gikk fra Nextgentel. Alt annet enn Nextgentel. Jeg skulle også få penger tilbake ettersom jeg betalte for mye til dem. Ringte første til kundeservicen og ventet lenge og vel. Da jeg endelig kom fram ble satt over til Faktura-avdeling og igjen ny kø. Noe av det verste jeg hadde vært med på. Det skulle holde å vente 30-40 min i tlf., men nei da. Hos Nextgentel skal det ikke være så lett å nå kundeservicen Lenke til kommentar
NextGenTel-bruker Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 (endret) SmartCall ser bra ut, jeg vil sannsynligvis bytte til dem men først vil jeg se hvordan det går etter denne innleggingen av det nye telenettet. får jeg under 4000 kbps så er det goodbye til NGT. edit: jeg var innom jara.no og klikket meg inn på dekingskartet nederst til venstre, og fant ut at jeg bare bodde 200-300 meter fra nærmeste sentral. (Jeg bor på Mortensrud) edit2: ifølge http://metro.telenor.no Total linjelengde inkludert inntak: 335 meter Endret 19. november 2005 av NextGenTel-bruker Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kommer ikke inn på den Metro sida... Tror jeg bor ca 100 meter fra sentralen min, vil bare dobbeltsjekke:P Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Helt klart avtalebrudd fra leverandør sin side, jeg hadde ringt og sagt at hvis jeg ikke fikk samme hastighet, så så jeg på dette som ett avtalebrudd og vil kreve at kontrakten ble brutt med umiddelbar virkning. Jeg hadde IKKE godtatt at ISP hadde satt NED hastigheten min uten at jeg hadde fådd en helt klar prisreduksjon. (nå har ikke jeg bindingstid, så det er ett ikke problem) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kommer ikke inn på den Metro sida...Tror jeg bor ca 100 meter fra sentralen min, vil bare dobbeltsjekke:P 5176537[/snapback] http://metro.telenor.no/kapaksinfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå