larseer83 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei. Har hatt mange fine erfaringer med kjøp av stort å smått fra både USA og England. Vurderer nå å kjøpe deler til min bærbare maskin utenfor norges grenser. Noen her som kjøper deler fra Sverige, Danmark, USA eller England? Vurderer jo selvsagt dette pga prisene i norge er ganske høye til tider. Er det noe å spare? Noen som har websider å anbefale? Ebay utgår forsåvidt. Mvh AudiPowha Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg var i london for ca 1/2 år siden, og det var ikke uten grunn at jeg ikke kjøpte noe som helst data utstyr der I Sverige er det vel heller ikke mye å spare, mulig det er litt å spare pga kronekursen... Men om du ikke skal bruke MANGE tusen, så tror jeg det er greiere på alle måter å kjøpe innenlands. Danmark og USA har jeg dog ikke peil på.. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 ja, det kan vel være.. si ifra hvis noen har websider i utlandet å anbefale.. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Uten at jeg kan si med for stor sikkerhet at det er billigere vet jeg at www.newegg.com er en ganske kjent dataforhandler i Statene. -Gj Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå