fredde Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei, håper noen har løsningen på følgende problem. Når jeg spiller av mp3 i winamp eller mediaplayer så hakker lyden ca. vært 2-3 minutt. Bare et lite hakk som et hakk i plata lissom. Noen som har vært borte i dette tidligere? Har Realtek innebygd lydkort og GIGABYTE GA-K8NF-9 hovedkort. Har forsøkt å deaktivere alle oppgaver på oppgavelinja men ikke noe har hjulpet til nå. Har også tittet i taskmanager og ikke funnet noe spesiellt som ikke pleier å være der... PS. Systemet er nyinstallert for en uke siden... Håper på hjelp. Mvh Fredde Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 hakker det om du spiller noen annen form for lyd? som film eller spill.. test om det løser seg om du setter ned HW-akselerasjon for lyd i "dxdiag" for å starte dxdiag må du trykke start kjør/run --> dxdiag Lenke til kommentar
fredde Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Hjalp ikke dessverre. Det hakker også når jeg spiller av film ja... Har lastet ned nyeste driverne til Realtek AC 97 også... Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Har samme problemet. kjører på et Asus A8N E ( nforce4 ) og lyden hakker som hakk i plata noen sekunder ved jevne mellom rom Edit: lyden er mere som om maskinen "henger" et sek eller så. Endret 18. november 2005 av Redman Lenke til kommentar
fredde Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Jepp det beskriver mitt problem også... Ingen som har en fix? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Virker det kjellhore sier:D tusen takk!! Men ser ut som om maskinen måtte hvile over natten for at det skulle tre i kraft(reboot) Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Dessverre løser ikke dette mitt problem. Nå har jeg forsøkt med 100 forskjellige drivere av alle slag men får fortsatt disse "hakkene" nå og da... :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå