Gå til innhold

Ny mobil til mine besteforeldre. Max 1000kr

Anbefalte innlegg

Mine besteforeldre har i dag en EricssonGA628. Men jeg syntes kanskje de kunne trenge en ny mobil snart, da denne mobilen er så utrolig stor og klumpete. De er svært tunglærte, og klarer i dag bare og ringe, ikke sende eller lese sms. Finns det noen mobiler på markedet i dag som kan være aktuelle for dem. helst med bare ringing og sms funksjon. Mms, spill etc vil bare forvirre dem. De greieste hadde jo vært en mobil hvor det var bilde av en svær konvolutt på en av tastene som ledet inn til sms menyen. har sett litt på Nokia 1101 og syntes denne virker grei. Men er det noen bedre /enklere alternativer?. Den skal max koste 1000 kroner og ikke veie mer en 100gram. På forhånd takk for hjelpen :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror 1101 vil være det beste valget. Den har store taster, og en god nok skjerm. De slipper å rote rundt i tunge menyer, og har alt det de trenger lett tilgjengelig.

5181233[/snapback]

Helt enig. Selger selv telefoner, og det er Nokia 1101 som er telefonen når det kommer til de litt oppi åra.

Er så å si identisk med Nokia 3210, bare med nytt utseende, bedre batteri og lavere vekt.

Kan vel også nevne at min bestselger til eldre er 3510i, men den har verken Dangaard eller Telering lenger :hrm:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...