Gå til innhold

Bytte av skjerm på lappis

theSaint

Anbefalte innlegg

Har drevet mye med bygging og montering av desktop, men har faktisk aldri åpna en lappis. :blush:

Har en med knust skjerm, og jeg synes Multicom er drøyt dyr når de skal ha Kr.6500 for å bytte skjerm. (Høres den prisen riktig ut?)

Så derfor spør jeg. Er skjermene vanligvis koblet med kontakt eller er det lodding e.l. ? Er det noe man kan klare selv eller må det gjøres av reparatør?

Endret av theSaint
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke svaret, og har aldri åpnet laptopen min annet enn for å åpne dekselet over minnebrikkene. Men jeg gruer meg til den gangen noe ryker på laptopen min. På den stasjonære er jeg selvhjulpen og kan fikse det meste selv, men på den bærbare begrenser det seg til bytte av minne og harddisk.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Holder på å bytte skjerm på lappisen min nå. LAptopskjermer er koblet til laptopen ved hjelp av lvds, dette er en digital standard ala dvi. du trenger er en skjerm som er helt lik den du har. i de fleste tilfeller vil det være vanskelig å finne ut hva du har uten å åpne den opp. for å åpne den vil du nok måtte fjerne noen klistremerker å så skru løs, skjermtypen vil da stå på baksiden, søk deretter på google og ebay og kjøp. koster normalt mellom 500 og 2000 for en ny skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...