[Vaage] Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Nå har det seg slik at jeg har formatert og lagt inn igjenn windows på nytt.. Men av min store fortvilelse virker ikkje ene harddisken min.. En s-ata Seagate Barracuda 250gb hdd.. Harddisken min var stapp full av viktige filer å jeg må ha dem tilbake.. Harddisken fungerer fint å jeg finner den i biosen men når jeg starter winxp er den der ikkje.. Jeg opner kontroll panel - administrative verktøy - datamaskinbehandling.. går ned på disk behandling så står der bare : Disk 2 Dynamisk Uleselig hva skal jeg gjør? Må ha tilbake filene å har ingen aning om hva jeg skal gjør ver så snill å svar på spørsmåle om du kan svare. Endret 18. november 2005 av [Vaage] Lenke til kommentar
[Vaage] Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Jeg leste en annen post on en annen på dette forumet som hadde samme problemet, og jeg la inn ett program som jeg fant på http://www.48bitlba.com/enablebiglbatool.htm etter jeg innstallerte det og restarta datamaskina så virket harddisken igjen:) så nå er problemet løst;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå