skeletor_ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 kanskje litt off-topic, men syns dette var det mest riktige stedet å poste. uansett... jeg kjøpte nytt minnekort til min mobil for kort tid siden. det er et minnekort av typen RS-MCC (Reduced Size Multimedia Card). det har fungert helt fint frem til i går da jeg la inn et par album på minnekortet fra pc via minnekortleser hos en kamerat. da jeg hadde satt minnekortet i mobilen igjen så kom jeg fint inn på selve minnekortet, men mappen med mp3 var vrien å komme inn på. måtte prøve opp til 8 ganger de første gangene før jeg kom inn til mappen med mp3. men nå kommer jeg plutselig ikke inn. da jeg kom hjem fra kameraten min så satte jeg minnekortet i minnekortleseren for å prøve å kopiere over de albumene, men jeg fikk error. "kan ikke lese fra kildedisken" og "feil med periferen" var de to feilmeldingene som kom opp da jeg prøve å kopiere over. disse to feilmeldingene varierte seg imellom da jeg prøve å kopiere. jeg bestemte meg da for å prøve å slette de albumene, men det funka dårlig. da fikk jeg bare beskjed om at det kunne ikke slettes. heller ikke noe av det andre som lå på minnekortet. bl.a. noen få bilder + en videosnutt. da prøvde jeg å kjøre diskkontroll, men da fikk jeg beskjed om at windows ikke kunne utføre denne operasjonen. jeg høyreklikket også på enheten og valgte formater, men da skjedde det ingenting! noen tips til hva jeg kan gjøre for å få nullstilt/formatert minnekortet. håper på svar!.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå