Sevenord Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hva tror/vet dere? Jeg angrer nå på at jeg tok "bare" 512mb ram til laptopen jeg nylig bestilte hos multicom. (Multinote compal mal5). Selve opperasjonen er vel latterlig enkel, regner med det er bare å skru opp luken under og putte inn en ny brikke. Men mister man garantien, eventuelt vil de finne ut av det dersom den må inn på service? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Nei du mister ikke garantien. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Ah kjekt. Er det ett must at man kjøper brikke av samme merke? Følgende står i nå: 512MB DDR PC2700 (333MHz) Viking toppkvalitets minne Eventuelt hvor får jeg tak i en slik? Om ingen vet så vet kanskje multicom på mandag edit: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=3 Stasjonær eller laptop? Endret 18. november 2005 av el`satanical Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg antar du må ha SO-DIMM til bærbar. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 DENNE tror jeg er rett ram.. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Okai, da vet jeg det, mange takk! Lenke til kommentar
saivert Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg skrev selv på Notatfeltet på Zepto sin webshop at jeg ville ha med ekstra 512MB RAM (slik at totalen ble 1024MB) siden det hadde skjedd en feil med siden så jeg ikke kunne velge fra lista (som hadde vært enklere). De overså denne notaten, men jeg fikk sendt modulen i en ekstra pakke senere på postoppkrav. Synes dette var litt sløvt og at jeg kunne fått frakta gratis i det minste, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Det viktigste er nå at man ikke mister garantien, men er enig i at de burde dekket frakta. Regner med du har tatt kontakt og konfrontert de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå