kthjorpthjopøri Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Selgesnaglen enve til og drepe. bush... eller fly Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Egenskapene til en katt- da er man spiss i fem av seks ender når man ligger på ryggen, man er bestandig velkommen (hvertfall i egne øyne), klin umulig å dressere, og har utrolig gode sanser. Bortsett fra at man kun ser sort- hvit da, det er en nedtur.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Egenskapene til en katt- da er man spiss i fem av seks ender når man ligger på ryggen, man er bestandig velkommen (hvertfall i egne øyne), klin umulig å dressere, og har utrolig gode sanser. Bortsett fra at man kun ser sort- hvit da, det er en nedtur.. 5173763[/snapback] Katter ser farger. Nesten alle dyr ser farger, selv hunder, som er kjent for sitt dårlige syn ser farger (bortsett fra rødt og grønt). Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Vil fly, hadde vært som... å fly Lenke til kommentar
Jan A M Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg skulle ønske jeg var like ignorant som en katt. Som bare eksisterer for noen få ting. Finne mat, få kos, ha sex. Ikke måtte tenke på NOENTING annet. Sove hvor som helst og når som helst. Ikke tenke på døgnrytme og jobb. Bare VÆRE. Det er en egenskap dyrene har som evolusjonen har tatt fra oss menneskedyrene. 5173686[/snapback] Er jeg da en katt? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Sosialistenes staegenskap. :--P Lenke til kommentar
BeeKay Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Grisens orgasme Den varer i 30 minutter ... Hihi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå