RAM Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvor finner man film-teasere? Jeg finner nesten bare trailere jeg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 hmm.. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Teaser er vel mer for å få deg interessert i filmen, selv før den er klar nok til å vises klipp fra, hvorpå en trailer da viser klipp... (?) Hvorfor se en teaser når man kan se en trailer? Lenke til kommentar
clario Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 On topic: Apple har mange trailere, men også teasere.... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 http://movieweb.com/movies/trailers.php Går ikke teaser og trailer på det samme nesten? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Trailere varer mye lenger og har en tendens til å vise ALT for mye. Så mye at det kan føles som man allerede har sett hele filmen. Som gjør at teasere er mindre risky og samtidig gir teasere som oftest nok innblikk til at man kan dømme om filmen ser interessant ut eller ikke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 såvidt jeg vet lages teasers ganske tidlig i klippingen for å lage en interesse for filmen. trailers lages når mer materiale er tilgjengelig og inneholder derfor flere clues til handlingen.... på hjemmesiden min har jeg laget disse lunkene til steder som har endel teasers/trailers... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå