Complexity Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 så sprengt i hodet som jeg er, klarte jeg å slette "vis skrivebord" ikonet nede på startmenyen.. eller.. jeg klarte på en eller annen måte å ufrivillig drege den opp til desktoppen og så drog jeg den tilbake og slettet den fra desktoppen, men han hadde bare laget snarvei der.. har prøvd å søke etter navnet på filen (har seff glemt det nå) men finner den ikke.. såe.. går det ann å få den tilbake uten å måtte reparere windows elns? brukte denne veldig mye.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 C:\Documents and Settings\Birger\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Der ligger min ihvertfall. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Hvis du bruker den veldig mye kan jeg lære deg en hurtigtast som er raskere enn noe annet.( syns jeg iallefall selv da) [windows-tast] + d ==> vis skrivebord. Windowstasten, den på venstre side av space-knappen med windows logo.. Sier seg selv, men en vet aldri. Ellers står det på mitt ikon: Windows Explorer Command.. edit: ja, det birgir postet stemmer. bare pass på egen bruker Endret 18. november 2005 av zeltex Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er det ikke windowstasten+m også da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Er det ikke windowstasten+m også da? 5172680[/snapback] Både windowstast -M og D funker yppelig takker så meget btw: takk LilleG Endret 18. november 2005 av complexity Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Er det ikke windowstasten+m også da? 5172680[/snapback] det er til outlook express, hvorfor skrive noe slikt hvis du kan prøve det på under 2 sek. selv. Endret 18. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Er det ikke windowstasten+m også da? 5172680[/snapback] det er til outlook express, hvorfor skrive noe slikt dumt hvis du kan prøve det på under 2 sek. selv. 5172705[/snapback] er ikke til outlook express.. men det er kansje fordi jeg ikke har det inne Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er det ikke windowstasten+m også da? 5172680[/snapback] det er til outlook express, hvorfor skrive noe slikt dumt hvis du kan prøve det på under 2 sek. selv. 5172705[/snapback] er ikke til outlook express.. men det er kansje fordi jeg ikke har det inne 5172710[/snapback] her er det vertfal til Outlook express. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvis du bruker den veldig mye kan jeg lære deg en hurtigtast som er raskere enn noe annet.( syns jeg iallefall selv da) [windows-tast] + d ==> vis skrivebord. Windowstasten, den på venstre side av space-knappen med windows logo.. Sier seg selv, men en vet aldri. Ellers står det på mitt ikon: Windows Explorer Command.. edit: ja, det birgir postet stemmer. bare pass på egen bruker 5172627[/snapback] Denne snarveien var digg nesten like digg som ctrl+c ,ctrl+v, ctrl+x og alt+tab Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 her er det vertfal til Outlook express. 5172717[/snapback] Du maser fælt om Outlook Express. Nå vet jeg ikke hvorfor du absolutt vil ha Win+M til å tilhøre Outlook Express, men samme det. Win+M = Mimize all Win+D = Show desktop I praksis gjør de det samme, men måten de gjør det på er ikke helt lik. Ingen av de har forøvrig noe med Outlook eller andre programmer å gjøre, så vidt jeg vet i allefall. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 her er det vertfal til Outlook express. 5172717[/snapback] Du maser fælt om Outlook Express. Nå vet jeg ikke hvorfor du absolutt vil ha Win+M til å tilhøre Outlook Express, men samme det. Win+M = Mimize all Win+D = Show desktop I praksis gjør de det samme, men måten de gjør det på er ikke helt lik. Ingen av de har forøvrig noe med Outlook eller andre programmer å gjøre, så vidt jeg vet i allefall. 5175173[/snapback] en av forskjellene er at med windows + D så får du alt opp igjen hvis du trykker igjen.. det gjør du ikke på windows + M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå