MindTooth Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hehe. Kom over denne linken: http://www.foxnews.com/story/0,2933,175860,00.html. Må si det var interessant lesestoff. Skal da uansett ha meg en Xbox 360 jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg har ikke HD skjerm men jeg vet at bildet og opplevelsen kommer til å bli konge forde. Og at det er endel Xbox spill du pr idag ikke får kjørt på Xbox360 kommer til å jevne seg ut. Lista over kompatible spill kommer til å øke voldsomt fremmover skulle en tror. Og han dreiv hele tiden å snakket om barna...at barna kommer til å klage når ditt å datt... Vel di fleste som skaffer seg en maskin og blar opp mange tusen er somregel ikke 6år og vet nok mere om maskinen en det den personen der har rablet ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 det der virket jo som en rimelig "seriøs" artikkel..... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Hvem er det som har kunne kjøpe Xbox 360 til jul? Når omtrent alle er forhåndsbortbestilt. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 De hadde ett lite poeng dog.... Oh, it's an amazing console, don't get us wrong. Plugged into a high-definition television set with a booming sound system, it's amazing, a wonderland of sights and music. But that's the part of the problem. To get the full Xbox 360 experience, you need to spend hundreds — perhaps thousands — of dollars. Jeg tror nemlig at hvis man skal få 100% utbytte av xbox360, så må du ha en GOD hd-tv, gjerne av litt størrelse, gjerne ett 7.1 surround-anlegg og 10 kasser cola og noen poser chips samt 2 kartnger med røyk... (ok sorry.. tok litt av på slutten). Men jeg håper at MS har tenkt litt på ALLE de som ikke har HD-tv hjemme i stua også. Er jo ikke mange i norge som har det, kanskje max 3% av befolkninga? Blir overrasket hvis det er flere. Men for all del, det er jo spillene og ikke grafikken som er alfa omega uansett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 det der virket jo som en rimelig "seriøs" artikkel..... 5172647[/snapback] Ja den er seriøs og omtrent alt stemmer jo. Men dem som kjøper Xbox360 vet somregel alt dette fra før av. Dem lager en slik artikel som det der for dem vet det vil fange oppsikt og mange vil lese det. Xbox360 er så si utsolgt til lansering overalt det burde si nok synes jeg da.... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Trodde det var slik at man kunne se en forbedring i grafikken selv om man ikke hadde 720p/1080i? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 De hadde ett lite poeng dog.... Oh, it's an amazing console, don't get us wrong. Plugged into a high-definition television set with a booming sound system, it's amazing, a wonderland of sights and music. But that's the part of the problem. To get the full Xbox 360 experience, you need to spend hundreds — perhaps thousands — of dollars. Jeg tror nemlig at hvis man skal få 100% utbytte av xbox360, så må du ha en GOD hd-tv, gjerne av litt størrelse, gjerne ett 7.1 surround-anlegg og 10 kasser cola og noen poser chips samt 2 kartnger med røyk... (ok sorry.. tok litt av på slutten). Men jeg håper at MS har tenkt litt på ALLE de som ikke har HD-tv hjemme i stua også. Er jo ikke mange i norge som har det, kanskje max 3% av befolkninga? Blir overrasket hvis det er flere. Men for all del, det er jo spillene og ikke grafikken som er alfa omega uansett. 5172677[/snapback] Enig der ja, er nok ikke så mange som har HD skjermer. Produsenten av Gears Of War sa dem hadde testet spillet på et vanlig tv for å se åssn det ble. Og dem ble utrolig overasket over hvor bra det var. Spillene kommer jo til å bli helt like men med en litt lavere oppløsning. Ja spillene på HD skjerm kommer til å se bedre ut. Ingen tvil om det, men det er blit hypet så voldsomt opp. Vi med vanlig tv (og oss er det nok mange av) kommer til å få noen sinsyke opplevelser også skal dere se Men bare husk å plukk opp noen skikkelige kabler! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Wow....det der var en imponerende dum artikkel. For det første, de som sitter med HD-tv nå og har gjort det i mange mange måneder, kjøpte alle disse en HD-tv for å spille Xbox360? Kjøper folk en HDtv og eventuelt blir lei av sin Xbox360, og da selger HDtven? Er det ingenting annet en kan bruke en HDtv enn å spille Xbox360? Individet som skrev den artikkelen ser ihvertfall ut til å tro at folk er så dumme. Og jeg er ganske overrasket at enkelte her inne påstår hun har et poeng. Går ikke an å kalle en HDtv en Xbox360-utgift Hvor dumt hadde det ikke da hørtes ut om en person skulle gå helt amok å kjøpe seg en HD-spiller og en HD-TV....huffa meg for en utgift han måtte ut med for å kjøpe seg en HD-spiller. Og ja, herregud, selvsagt ser Xbox360 bedre ut på en HDtv enn det gjør på en vanlig en. Hvorfor i allverden tror de vi kjøper HDtver....fordi vi vil frem utviklingen. Å si at folk ikke må kjøpe seg Xbox360 fordi en "må" ha HDtv, er det samme som å si at vi ikke skal kjøpe HDtv. Eller kjøp en HDtv, men for all del ikke kjøp den fordi du har lyst på noe annet som kan dra nytte av den. Verden er full av idioter.....de fleste av dem er journalister. Endret 18. november 2005 av Crockett Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 At man MÅ ha hd-tv for å få god grafikk på 360 er et argument som blir brukt for at folk ikke skal kjøpe 360. Men er det ingen som skjønner at for i det hele tatt få råtass grafikk på hvilken som helst next gen konsoll som kommer så må man faktisk ha HD tv??? Å ikke skulle kjøpe 360 pga at du må ha hdtv for å få utnytta fullt ut er like dumt som å si at du ikke bør kjøpe noen nye spill hvis du ikke har den råeste pcn.. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det teiteste med hele artikkelen er at den totalt overser det faktum at drøssevis av gamere allerede har meget gode flatskjermer til sine PC'er. Kjøp en stykk kabel og "problemet" er løst i den grad man ikke har kjøpt seg en HD-TV. På min 20 tommers Dell skjerm vil Xbox 360 i hvertfall se fantastisk bra ut. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Trodde det var slik at man kunne se en forbedring i grafikken selv om man ikke hadde 720p/1080i? 5172692[/snapback] Selvfølgelig - sist jeg sjekket så var virkelig de fleste TV-programmer og filmer ekstremt mye bedre rent 'grafisk' enn et spill - selv om de er på en vanlig TV Endret 18. november 2005 av Doogle Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Å ikke skulle kjøpe 360 pga at du må ha hdtv for å få utnytta fullt ut er like dumt som å si at du ikke bør kjøpe noen nye spill hvis du ikke har den råeste pcn.. 5172936[/snapback] Helt enig; både PS3 og Xbox 360 vil selvfølgelig se absolutt best ut med en HDTV, men å trekke den konklusjonen at de nærmest er ubrukelige uten HDTV er noe merkelig må jeg si. Hvis man først har sett den på HD og så kjører på vanlig TV fem minutter etterpå er nok forskjellen betydelig, men de som ikke har HD i heimen vil nok alikevel synes det er en betydelig oppgradering i forhold til dagens konsoller - og det er jo hele poenget. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Idiotisk spør du meg, skal man bare fortsette knote på vanlig xbox da? Som jeg allerede føler er ganske utdatert fordi man ikke har HDtv? Jeg er sikker på at forskjellen er relativt stor selv om man ikke har HDtv. Samme som at Finding Nemo ser bedre ut enn de første 3dfilmene som kom, uavhengig av oppløsning på tven. Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hmm...jeg er komplett blank på det her, men har lyst på en xbox360 etterhvert. Jeg har imiderletid ingen HD tv, og skal vente med å kjøpe en til jeg får råd til en skikkelig fet en, men går det greit å koble 360`n til en flat screen PC skjerm? Og blir kvaliteten isåfall like bra som på en god HD Tv da? Slike skjermer er jo ganske billige nå, så tenkte j kunne kjøpe en relativt bra en og bruke den til 360`n. Tenkte å høre med dere eksperter om det høres ut som en god plan.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hmm...jeg er komplett blank på det her, men har lyst på en xbox360 etterhvert. Jeg har imiderletid ingen HD tv, og skal vente med å kjøpe en til jeg får råd til en skikkelig fet en, men går det greit å koble 360`n til en flat screen PC skjerm? Og blir kvaliteten isåfall like bra som på en god HD Tv da? Slike skjermer er jo ganske billige nå, så tenkte j kunne kjøpe en relativt bra en og bruke den til 360`n. Tenkte å høre med dere eksperter om det høres ut som en god plan.. 5173899[/snapback] Du kan koble Xbox360 til en pc skjerm ved å kjøpe en VGA kabel. Du vil da få samme bilde som på en flatskjerm. Altså HD kvalitet Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Tror jeg heller ville lagt pengene i en 26-32 toms ikke så alt for dyr tv lcd, enn en liten dataskjerm.. Det vil absolutt gi mest for penger med tanke på tvtuner/brukervennlighet.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Sant sant, om det ikke er viktig med 40" eller mere så får du jo veldig bra flatskjermer i 32" som er HD klare fra rundt 9990,- og oppover. Endret 18. november 2005 av _LarZen_ Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Noen som vet om vga outputen støtter lavere enn 1280*720? feks 1024*768? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Kunne dere ta all diskusjon rundt HDTV her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=488701 Prøve å holde denne rundt FOXNews's sin utale om at man ikke skal kjøpe Xbox 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå