Åsmund Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hva syns dere om å bruke 800kr for en kake med bilde bursdagsmannen på. Er til en på 85 elns tror jeg. Han syns sikkert det er artig, men jeg skjønner ikke hvorfor det bildet skal være så spesielt. Jeg syns det er skikkelig jalla. Det hadde vert en morsomhet, om den hadde vert billigere,,men 800kr da tenker jeg på en luksuskake. hadde det ikke vert mer luksus over det med noe slikt: http://www.doc.ic.ac.uk/~uh/uli/album/wedd...8-cake/cake.jpg http://www.perfect-petals.co.uk/Old%20Fash...ake%20Large.jpg http://www.therumcakeplace.com/Afrocentric...mini%20cake.jpg Kan hende grunnen til min oppfatning er at kake med bilde koster 800kr. 800 = luksus, og luksus og morsom kake ikke er det samme. Jeg vet ikke helt. Men er dere enige eller uenige? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du skriver litt rotete så jeg er ikke sikker på hva du spør om, men jeg synes det hadde vært fint om du ga en kake med bildet av jubilanten på. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 øø jeg er ikke flink til å skrive. beklager. Bare lurte om om dere assosierer luksuskake med slik kake som det er bide av jubilanten på eller om de linkene er luksuskake. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kake med bilde på er ikke sååå spesielt da. Så ville ikke kalt det luksuskake, nei. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Om du har et godt bilde så er en kake med bildet å foretrekke fremfor sånne kaker du viste bilder av. Det er i hvertfall min mening Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Faen nå fikk jeg innmari lyst på kake... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg synes det er litt bryllupskake akkurat de du har link til. Kanskje ikke den siste Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kjøp en av hver, så er alle fornøyd. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Ja alle runde høye kaker er bryllupskaker sier mamma. Det finnes kansje ikke kaker som ser like mye luksus ut som bryllupskake men som ikke er det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Vi spanderte bilde på en kake til en lærer som sluttet. Det var skøy, særlig fordi bildet, vel, hva skal vi si, "fremhevet" alle rynkene... Hun gråt og mente det var det vakreste noen hadde gjort for henne likevel da! Hadde selv bilde av meg på kaken til konfirmasjonen. Det er ikke noe stort i å få printet ut et bilde på marsipan, bare man bestiller litt i forveien. Selv har vi alltid fått dette gjort hos Baker Hansen. Ingen av disse kakene har kostet mer enn ca 600. Bryllupskaker ol av det du viser får du ikke for åtte hundre kroner, sorry. Kaker er dyrere enn som så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå