amplizz Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Når jeg trykker på "påknappen" så begynner pc'en å starte opp harddisker osv, men etter 1-3 sekunder går den av igjen. Da må jeg ta av strømmen, enten dra ut kontakten eller slå av strømmen bak på pc'en før jeg kan prøve igjen. Dette kan skje opptil flere ganger før den starter skikkelig! Når den først har startet ordentlig, går den uten problem. Maskinen er vel rundt 1,5-2 år gammel, og har ikke satt inn noen nye komponenter eller gjort noe spesielt inni pc'en på ca. 1 år. Noen som vet hva årsaken kan være? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kanskje ustabil pc? Kan du liste opp komponentene? Lenke til kommentar
amplizz Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Det kan eg! Svære greie dette her.. AMD Athlon XP, 2000 MHz 2400+ 512 Mb RAM Sapphire Radeon 9200SE Atlantis 128 mb Maxtor 120 gb disk Maxtor 200 gb disk Sony CD-RW CRX300E Dette er vel det viktigste..? Bare lag en lyd hvis det er noe du savner på listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå