chris_andre Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvilket oprativsystem skal jeg bruke til en server som skal vise filmklipp via nettet? Det jeg lurer på er om det er et enkelt oprativsystem som har nettleser, firewall osv. som er stablit og som kan kjøres døgnet rundt. Det skal helst være gratis. Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Det skal være en barebone pc, hadde hvert fint hvis noen hadde laged et forslag Den skal være så billig og stabil som mulig. Uten skjerm, cd-spiller, floppy osv.., bare et lite kabinett, barebone med integrert hovedkort og skjermkort og med cpu, ram og harddisk. Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 ubuntu når isntall kommer opp skriver du bare "server" Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Link?? Det hadde hvert fint hvis du hadde forklart deg litt mer:) Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Man skal bare slå på serveren og så skal nettsiden åpnes automatisk. Så enkelt som mulig Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Når du sier brannmur, mener du en brannmur kun for den maskinen du skal sette opp, eller mener du en brannmurmaskin for et helt nettverk? Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Bare den jeg skal sette opp. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 En hvilken som helst linux-distro vil egentlig gjøre nytten her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå