Landeplagen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg har; En xbox. 2 måneder gratis Live BredBånd System Link Kabel Halo 2 Er det bare å begynne å spille? (Trenger jeg ikke noen slags ledning fra xboxen til bredbånds tingen?) Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Du trenger en vanlig nettverkskabel til bredbåndsdingsen - vet ikke om system link kabelen kan fungere. Eventuelt også en liten switch hvis du skal dele bredbåndet mellom flere enheter (PC og Xbox samtidig f.eks.) Endret 18. november 2005 av Doogle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) System link kabelen kan sannsynligvis brukes til Live også. Forøvrig er det sløseri å betale ca 200-300 kr for en system link kabel når en vanlig nettverkskabel gjør samme nytten til halve prisen Og ja, du trenger ikke mer for å spille på Live, kos deg så lenge det varer, jeg kjøpte 1 års ab. etter 2 mnd prøvetid så microsoft tjente iallefall på å gi meg 2 mnd prøvetid hvis ikke hadde jeg ikke spillt Live i dag. Problemet mitt er at jeg ikke klarrer å slutte nå.. Spillegal..? Hmm Endret 19. november 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 System link kabelen kan sannsynligvis brukes til Live også. Forøvrig er det sløseri å betale ca 200-300 kr for en system link kabel når en vanlig nettverkskabel gjør samme nytten til halve prisen Og ja, du trenger ikke mer for å spille på Live, kos deg så lenge det varer, jeg kjøpte 1 års ab. etter 2 mnd prøvetid så microsoft tjente iallefall på å gi meg 2 mnd prøvetid hvis ikke hadde jeg ikke spillt Live i dag. Problemet mitt er at jeg ikke klarrer å slutte nå.. Spillegal..? Hmm 5177128[/snapback] Var ganke spille gal jeg å men det begynner og dabbe av litt nå. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Et dumt spørsmål; Hva er bredbånds dingsen? Mener jeg det trådløse modemet? Jeg bare skrev "dingsen" skjønner`u.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Et dumt spørsmål; Hva er bredbånds dingsen? Mener jeg det trådløse modemet? Jeg bare skrev "dingsen" skjønner`u.. 5181255[/snapback] Vist du bare har en bredbonds dings så er det sikkert adsl modemet, har du to så er det antagelig en ruter og et adsl modem, da skal du koble xboxen i ruteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå