langballe7979 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei. jeg sliter også med å få opretta samtaler i eMSN. Har Nokia 6680. Noen som vet om et annet programm som er bedre.? Å eventuelt hvor jeg kan laste det ned.? MVH Martin Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har Tele2 champion, og de satt en pris på 19 kr/MB. Er det noen som vet ca hvor mye kB som blir overført per melding du sender/mottar? Jeg tenkte jeg skulle finne ut hvor mye jeg egentlig sparer;) Lenke til kommentar
3000 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei.. har instalert emsn på 7610 og det funker yperlig.. bortsett fra en ting.. vært femte sekund popper det opp på skjermen "vil du la emsn sende data over nett" trykker ja men det popper fremdeles opp.. er det noe med gprs instillingene på min mob eg kan fikse på? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg bruker emsn på min k750I og det er mye rot. Når noen skriver til meg får jeg ikke sett den første meldingen de sender. /OT finnes det forressten tastatur man kan koble på telefonen så man kan skrive raskere? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg bruker emsn på min k750I og det er mye rot. Når noen skriver til meg får jeg ikke sett den første meldingen de sender. /OT finnes det forressten tastatur man kan koble på telefonen så man kan skrive raskere? 5176129[/snapback] Kanskje det finnes noen små bluetooth-tastatur som virker på mobiler? Egentlig aner jeg ikke, min telefon er over 5 år gammel, så jeg har ikke så bra peiling på disse "moderne greiene" AtW Lenke til kommentar
3000 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 man kan koble til bluetooth tastatur til di fleste symbian telefoner.. men om det finnes et lignende alternativ til en vanlig mobil alla k750i.. er eg ikke sikker på Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Får ikke logget på emsn med min Siemens c65. Telefonen står bare på "connecting" hele tiden. Har foresten aldri fått noen java programmer til å virke på gprsen på tlfen. Prøvd Opera mini også. Kommer på wap, og mmsen funker helt fint. Noen som vet hva som er feil? 5172462[/snapback] Ja, vi burde hatt dette med i testen. Saken er at du trenger en internett-profil til mobilen din, og ikke en wap-profil. Forskjellen er at wap-profilen blokkerer trafikk på enkelte porter, mens internett-profilen er åpen akkurat som om du kobler deg til med et modem. Installer en internett-profil. Har du netcom, går du inn på netcom.no/ota og laster ned en internett-profil. Om jeg ikke tar helt feil, så får du muligheten til å velge hvilken profil du skal koble deg til med når du starter programmet på Siemens x65. Da velger du "Internett" eller hva den nå heter. 5172691[/snapback] Jeg har Telenor, men jeg finner ikke "internett profil" på sidene deres, noen som vet hvor jeg finner denne profilen? Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Trur du finner det her. http://telenormobil.no/tjenester/mms/ Trykk på MMS-oppsett til mobilen Så kan d uvelge mellom de forskellige oppsettene Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ehm.. hvis jeg har SE W800i med Chess-abonnement.. hvor finner jeg da oppsettet til en slik Internettprofil? Kan jeg bruke oppsettet til Telenor? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Synes det var en altfor dårlig overskrift på artikkelen. Navnet MSN er jo en forkortelse for Microsoft Network og det består av alle tjenestene som finnes på MSN. F.eks. hotmail, groups, search, money, stock, encarta, atlas, shop mm. Og ikke bare MSN Messenger som artikkelen handlet om. Når man bruker titelen "MSN på mobilen" får jeg intrykk av et program som tar seg av mange av tjenestene til MSN og ikke bare MSN Messenger. Når det dessuten MSN Messenger alltid i artikkelen omtales som MSN, blir det en vedlig forvirende artikkel. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kva med Pocket MSN? Som fulgte med på min I-Mate sp5? Har brukt det litt, og funker rimlig bra. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ehm.. hvis jeg har SE W800i med Chess-abonnement.. hvor finner jeg da oppsettet til en slik Internettprofil? Kan jeg bruke oppsettet til Telenor? 5176734[/snapback] Ja det vil jeg tro, hvis du har dekning fra Telenor. Du får velge mellom Telenor eller Netcom dekning når du oppretter abbonement hos chess. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Litt offtopic: Eyh, der er kiwi pennen min (første bildet)!! Vi på kiwi austad savner mange sånne!! edit: har forresten 6230i med noextras.net.. jeg får: "login error.: connection-problem write" som feil mld når jeg prøver å koble meg til.. Endret 19. november 2005 av seigmann Lenke til kommentar
3000 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 TurboMSN fungerer helt konge på Nokia N70, akkurat som MSN på dataskjermen, lyder, funksjoner osv. I tillegg er den RASK, akkurat like rask som på pc'n.Akkurat, er det noe å lure på? den koster riktignok akkurat ca 60 kroner, men det er det verdt. Den finnes også i en tidligere utgave, verson 1.7?? som lan lastes ned gratis og er akkurat nesten like konge. Påloggede ligger alltid på topp, smileys er på plass, grupperingsmuligheter er der også. Akkurat, akkurat. 5173364[/snapback] har du en link til den siden med den gratis versjonen? Lenke til kommentar
stue Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Har testet litt hvor mye det koster å være oppkoblet. Har agilemessenger og Turbomsn på min mobil. Turbomsn bruker mere kb så vidt jeg kan se ca 40 - 50 Kb pr time...( litt chatting). Med telenor så betyr vel dette i underkant av 1 krone pr time.... Mens agilemessenger ( den gamle gratisversjonene), bruker kanskje 30 kb pr time.. ( litt chatting) Lenke til kommentar
asle Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 er disse programmene beregnet til å være pålogget for å vite at noen prøver å kontakte deg eller får man beskjed når noen prøver? lurte om dette kunne være en erstatning for alle tekstmeldinger mellom meg og dama men hvis du må være pålogget hele tiden og brenne penger på ingenting for å vite om ho prøver å kontakte meg er det jo liten vits Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 har du en link til den siden med den gratis versjonen? 5181442[/snapback] sjekk pm Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har Tele2 champion, og de satt en pris på 19 kr/MB. Er det noen som vet ca hvor mye kB som blir overført per melding du sender/mottar? Jeg tenkte jeg skulle finne ut hvor mye jeg egentlig sparer;) 5175970[/snapback] Et tegn er en byte. Men det sendes nok noen styre byte eller noe sånt i tillegg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hvis man chatter hele tiden i msn i en måned, hvor mye MB vil det ta ca? Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hvis man chatter hele tiden i msn i en måned, hvor mye MB vil det ta ca? 5182584[/snapback] Du må nok spesifisere litt nærmere. Hele tiden? Altså dag inn og dag ut uten pauser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg