Fredrik Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kanskje best å bare la være å søke, når du ikke klarer det alene engang. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Kanskje best å bare la være å søke, når du ikke klarer det alene engang. 5415814[/snapback] spar meg for di teite kommentarene dine. har du svaret på alt her i verden kanskje? tviler eg på. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 På brevet så skriver du: At dere er en gruppe på X antall personer som ofte lager filmer, av en eller annen grunn. Hvis gruppen blir splittet skal kameraet gå til **** / kameraet bli solgt, og pengene deles på alle i gruppen/gi til et veldedig formål Og si at dere skal lage film og delta på en eller anna slik filmfestival/konkuranse... Prøv å sleng på brevet at dere egentlig skal bruke mere enn den summen dere søker om. f.eks hvis dere egentlig skal kjøpe kamera med stativ og slikt til 6000, si at det koster 7000kr+ og at dere skal ha en del andre ting... Har selv vert med på å lage noen filmer, med et kamera til ca 1500kr. For oss så blir kvaliteten bra, men det spørs på hvem som ser det... Til redigering kan du jo bruke Vegas og 3D Max studio (tror jeg det heter) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kanskje best å bare la være å søke, når du ikke klarer det alene engang. 5415814[/snapback] spar meg for di teite kommentarene dine. har du svaret på alt her i verden kanskje? tviler eg på. 5416256[/snapback] Altså, du kan jo ikke dele et kamera på flere personer! Skriv at utstyret, om det fortsatt er brukbart kan overleveres venner som vil fortsette med filmproduksjon som dere holder på med. Dermed har lokalmiljøet nytte av det fremover. 5400732[/snapback] Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Kanskje best å bare la være å søke, når du ikke klarer det alene engang. 5415814[/snapback] spar meg for di teite kommentarene dine. har du svaret på alt her i verden kanskje? tviler eg på. 5416256[/snapback] Altså, du kan jo ikke dele et kamera på flere personer! Skriv at utstyret, om det fortsatt er brukbart kan overleveres venner som vil fortsette med filmproduksjon som dere holder på med. Dermed har lokalmiljøet nytte av det fremover. 5400732[/snapback] 5416529[/snapback] så det er slike svar frifond ønsker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå