jensemil Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Sporveiens gjennomsnittsfart er 17 km/t, uansett har jeg tatt 2 bilder som jeg vil ha kritikk på: PS: Jeg hakke hatt sjangsen til å bruke PS på de. SÅ det er en del ting, jeg ikke er helt fornøyd med(hverfall de blå stedene på bussen) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) bilde nr1. var føft med første øyekast, men når det blei inn zoomet, så var det ikkje spesielt vakkert, synest det blei for masse rut med alt for mange lys. bilde nr2. var litt skeift synst eg. eller er det bare eg som er skeiv? Endret 18. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Tore Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Jeg lurer på hvilket kamera å instillinger...? (driver å lærer for tiden, så alle bildene jeg ser lurrer jeg på utstyret.. hehe...) Likte bildene bra. skal ikke være så kvass i kritikken som enkelte andre uten peil er..) Eneste er på første bilde, den blå refleksjon i linsa fra veibelysningen, men det kan du sikkert gjemme i PS... Endret 19. november 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 jepp. Jeg er så orginal at jeg har Canon 350d, med 18-55 kit linsa. Inntstillingene er på manual. Bruker lang lukkertid, 1-2 sek. Iso husker jeg ikke, ikke blendern heller. Jeg ambefaler canon 350d, hvis du lurte.. Bare å spøre! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 7500 ble i meste laget for meg, men 350D var med som et alternativ.. Men speilrefleks får bare vente enda lengre... Så jeg kjøpte canon powershot S2 IS, fikk det i dag... Dise kameraene er vel noe det samme i menyer osv tipper jeg... Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Gratulerer, da er det bare å ta masse bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå