PoL-E Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Heihei Nå har det seg slik at jeg har mistet laderen til pda'en min (en FS Pocket LOOX 610, som topic sier) Det jeg lurer på er hvor man kan få kjøpt en ny lader til den. Jeg har lett litt rundt, å har funnet denne hos MPX, men jeg må selvsagt også ha ett AC Adapter. Så kommer spørsmålet: Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ett AC Adapter som passer til min pda? Takk på forhånd Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Ingen som har noen tips what so ever? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 ringt idedata og spurt om de har noe? ville vel tro at de fleste forhandlere som har Loox kunne skaffe det... Lenke til kommentar
amyren Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ingen som har noen tips what so ever? 5184357[/snapback] Laderen til min Loox 600 er gåen, så jeg har samme problem. For tiden bruker jeg en lader til en sony walkman som har samme plugg, men den er bare 4,5V så det er bare såvidt det går å lade. Clas Olson har universallader som blant annet kan settes til 5V som Loox skal ha og at den leveres med 7 ulike plugger, så da vil jeg tro at en av dem passer. Jeg tror jeg vil kjøpe en slik neste gang jeg er der. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 flere firmaer er greie på dette, vil tro du kan få kjøpt en direkte fra fujitsu simens bare du sender en mail til support =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå