peace2 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Jeg har brukt style xp og endra på bootscreen på pc-en ,så likte jeg ikke den og sletta den på feil måte (manuelt) men når jeg startet pc-en på nytt fikk jeg feil melding som sier at det mangler filer som kreves til oppstart . Jeg har prøvd å starte i sikkerhetsmodus men fikk samme melding igjen.. .. jeg har mye viktig på pc-en som jeg ikke vil miste ,,, kan noen løsningen da ,, bare å komme med forslag! Endret 30. november 2005 av xox Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Slik jeg har forstått det, så blir bootscreen lagret i ei dll-/sys-fil. Du har nok slettet denne. Jeg anbefaler at du starter opp pcen med windowscden og velger "recovery console". Så kan du kopiére de aktuelle filene over til harddisken. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvilke filer er det du slettet / som mangler? Om du husker det så kan du bare ta de fra en annen maskin og kopiere de over med en bootdisk. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) filen som mangla heter hal.dll .... men skal prøve å kopiere den over på diskjett , takk for hjelpen Endret 18. november 2005 av xox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå